håvckinator Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei, skal til New York og har tenkt på å kjøpe iPhone der, MEN vil 3G fungere her hjemme i Norge? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Må nesten spørre hvorfor du ønsker å gjøre dette. Jo, du sparer ca. 1000 kr, men du mister 5 års reklamasjonsrett. Er det egentlig verdt det? Kjøper du en ulåst telefon skal det gå greit. Lenke til kommentar
håvckinator Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Må nesten spørre hvorfor du ønsker å gjøre dette. Jo, du sparer ca. 1000 kr, men du mister 5 års reklamasjonsrett. Er det egentlig verdt det? Kjøper du en ulåst telefon skal det gå greit. Jeg tror nok det er verdt det ja, 1200 er endel penger, og jeg har aldri ødelagt en mobil. Nok om det. Så du sier at 3G skal fungere på en ulåst mobil? Lenke til kommentar
håvckinator Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 har også hørt at de forskjellige oppratørene har forskellige frekvenser, så hvordan kan jeg finne ut av hvlken jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Gå inn i en Apple Store og si du skal kjøpe en ulåst iphone. Slutt å gjør deg så vanskelig. Fint for deg du aldri har ødelagt en mobil, men det er heller ikke det reklamasjonen gjelder. Ta en titt her. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Bare si at du skal ha en som fungere for AT&T (GSM) og ikke verizon (cdma) Edit Og ulåst såklart så du kan skifte til norsk tele levrandør- Endret 9. juli 2012 av Handl3vogn Lenke til kommentar
håvckinator Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Gå inn i en Apple Store og si du skal kjøpe en ulåst iphone. Slutt å gjør deg så vanskelig. Fint for deg du aldri har ødelagt en mobil, men det er heller ikke det reklamasjonen gjelder. Ta en titt her. Bare si at du skal ha en som fungere for AT&T (GSM) og ikke verizon (cdma) Edit Og ulåst såklart så du kan skifte til norsk tele levrandør- Men er det ikke andre frekvenser på GSM i Norge og i USA. Lenke til kommentar
håvckinator Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Gå inn i en Apple Store og si du skal kjøpe en ulåst iphone. Slutt å gjør deg så vanskelig. Fint for deg du aldri har ødelagt en mobil, men det er heller ikke det reklamasjonen gjelder. Ta en titt her. Tenkte å gjøre litt research først, trenger ikke hisse deg sånn opp Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 If you don’t want a multiyear service contract or if you prefer to use a local carrier when traveling abroad, the unlocked iPhone is the best choice. It arrives without a micro-SIM card, so you’ll need an active micro-SIM card from any supported GSM carrier worldwide. Hentet fra den amerikanske Apple-siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå