DraZeN Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kickstart på pcn , hadde det gått ? Sånn diger pedal ting på høyresida av kab man trykte ned så starta den , hadde vært tøft på lan ! Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hadde det virkelig ikek holdt med å poste èn gang? :-? når det gjelder modden då høres det litt... snodi ut... men har du lyst har du lov... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ha en lysbryter med tilbakefjæring som kicken slår opp i da Lenke til kommentar
zyp Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 må lage pc'en slik at du sitter på den da, blir ennå bedre Lenke til kommentar
zyp Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 må lage pc'en slik at du sitter på den da, blir ennå bedre Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 du kan jo lage til ein kick som går opp i ein trykk-knapp når du trakker den ned! dette ville vert det letteste spør du meg, er du kreativ kan dette se å høre ganske bra ut.... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Viste dere at ROM'en (altså BIOS'en) til Amiga kaltes Kickstart? Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Skal du ha SKIKKELIG kickstart, fester du en kondensator type colaboks slik at den lades ut i foten din når du trør på pedaljongen. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hva med sånn snurre ting (er ikke helt inne i den mekanise terminologi)som man brukte for å starte opp biler før i tiden det ville vert tøft Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ja... en generator foran kobla til en likeretter kobla til en zenerdiode kobla til et rele kobla til hk slik at når man sveiva generatoren måtte man sveive fort nok til å få nok volt til strømmen slipper gjennom zenerdioden slik at releet slo inn å slo på datan... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det med pedal-idéen kan fort slå tilbake på deg...tenk om du i din store iver over å ha skutt motstanderen din, tråkker ned pedalen under en heftig cs-match? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kickstart vekker bare vonde minder i fra da jeg starta Harley'n min og den etter tente. Bang sa det i foten min da kicken bokstavelig talt ble skutt til bake igjen. Men nå har du antageligvis ikke 10:1 i komp på en PC Lenke til kommentar
daho Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hmm, hadde vært tøft det. Eller hvis man har en scooter og mini itx hk, så bygger du pc'en inn i rommet der man kan ha hjelmen. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Må være litt motstand i pedale også. Sånn at man ikke kan ta den med hånden... Hadde blitt kult med tenningslåsen fra en bil/moped også.. Muligens kombinert? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bruderen har laget en mod etter at jeg hadde kjøpt en tenningslås på maskinen. på lan så kan han ta ut nøkkelen så kan ikke noen starte pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå