hege94 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei! Skal til USA i sommer og lurte på om noen hadde erfaring med å kjøpe TV-serier og DVDer derfra for så å se de på norske DVD-spillere? Noen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Hei! Har ikke erfaring med innkjøp av TV-serier/DVD'er men jeg vet at du trenger en DVD-spiller som enten er "sonefri" eller tilpasset til den sonen du befinner deg i. På platekompaniet er det for eksempel markert på en rekke produkter "Sone 1", og jeg tror det er USA&Canada. Håper det var til noe hjelp Edit: Ja, Sone 1 er USA&Canada. Vi i norge (og nesten hele Europa) befinner oss i Sone 2 ! Endret 8. juli 2012 av wergz Lenke til kommentar
hege94 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Okei Da skal jeg være oppmerksom på det. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 De fleste DVD-spillere kan endres til å bli sonefri, men er ikke helt sikker på hvordan du gjør det. Tror det er noe med å oppdatere firmware eller noe sånt. Eventuelt kan du jo kanskje se filmene på PCen? Det er flere videospillere som støtter flere soner (tror Media Player Classic gjør det), eller du kan laste ned et program for å fjerne sonesperren. Eller bare å se filmer på nettet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Her er en oversikt over de forskjellige DVD/Blu-Ray sonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå