Gunfreak Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har godt på remeron i 9 år, noe som er ektremt lenge, jeg har nå slutta med dem, først ned i halv dose, så halv dose anhver dag, men til slutt droppet jeg dem helt, jeg er lei av å sove 14-16 timer i dønget, og ha et ektremt sukker sug. Problemet er at jeg har godt på dem så lenge, at absitnensene er ganske kraftige. Alt gikk greit i 2 uker, men nå er stoffet helt ute av kroppen, og er ektremt svimmel noe som fører til at jeg blir kvalm, Det er så ille at jeg helst vil sove så jeg slipper å oppleve det. Svimmelhet og kvalme er kjente symptomer både når man starter og slutter. Men det jeg ikke har fått noe svar på er hvor lenge disse abstinensene varer. Har bestillt time hos legen men hun er på ferie og kommer ikke tilbake før i mitten av August. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 klikky Du har kuttet dem for kjapt. Begynn å gjennoppta dosen til du føler deg komf, så reduserer du veldig gradvis til du føler deg komfortabel igjen. Husk at 9 år er ganske lenge og hjernen din er nok fortsatt veldig avhengig av disse hjelpestoffene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå