AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Sitter her med en klump i magen, da jeg tror kanskje at kjæresten min igjennom 1 år var utro mot meg i starten av forholdet vårt. Jeg har flere ting som peker mot at han kanskje har vært utro mot meg, med eksen sin. La meg ta det fra begynnelsen. Før jeg møtte kjæresten min, så var han i et langvarig av og på forhold med en jente han var hodestups forelsket i. Han behandlet henne som en prinsesse, men ble behandlet som drit tilbake flere ganger. Han elsket henne, hun var glad i han men ikke noe mer. Hun brukte han. Selv om han ble behandlet slik, så sluttet han ikke å elske henne. Han ville hjelpe henne i livet og være hennes kjæreste. Visa endte med at hun dumpet han for godt, for en ny mann. Kjæresten min traff så meg så noen måneder senere. Han fortalte meg en del om hans fortid med eksen sin, og jeg skjønte han var veldig såret. Han påsto han var over henne. Tiden gikk og denne dama fant ut at kjæresten min var blitt sammen med meg. Hun begynte å kontakte meg og fortelle meg at kjæresten min hadde vært etter henne selv om han ble sammen med meg. Han hadde ikke gitt henne opp, selv om hun avviste han gang på gang. Kjæresten min nekter for å ha møtt eller kontaktet henne etter han møtte meg. Så kommer det to andre bekjente gutter inn i bildet og sier til meg at kjæresten min var oppslukt i henne, og at sannsynligheten er stor for at han møtte henne bak min rygg i starten. Kjæresten min nekter selvfølgelig. Det merkelige er at i går når jeg ringte kjæresten min for å konfrontere han med dette (for 20 gang) så ble han helt paff i telefonen, og etterpå sur og stresset for at jeg kunne tro noe slikt om han og fordi jeg hørte på hva andre sa. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør. Jeg vet at han elsker meg nå og ikke ville byttet meg ut idag for henne. Han gir meg mye kjærlighet. Saken er at jeg klarer ikke å stole på kjæresten min. Har han møtt/kontaktet henne bak min rygg? I så fall vil jeg bare vite sannheten. Jeg vet ikke om jeg kan leve med dette her. Greit nok er det ett år siden, og vi var veldig ferske sammen. Men alikevell så var vi SAMMEN. Kjæresten min blir veldig stressa når jeg ikke stoler på han og hører på de "andre". Han ber meg kutte kontakten med disse, og stole på han. Desverre har jeg en sterk misstanke om at han ikke var helt ferdig med henne i den tiden. Det får meg til å føle meg som en nummer 2. Kunne du levd med at kjæresten din kanskje jaktet etter eksen sin i starten av forholdet sitt med deg? Det er jo ikke sikkert, men... En gang så fant jeg hans journal, hvor han hadde tegnet et knust hjerte på en dag i fjord når vi hadde blitt sammen. Jeg tenker at det kanskje var en dag han møtte hun, og ikke fikk henne igjen? Han påstår det bare var for tull han tegnet det og ikke hadde noe med henne å gjør. Men på den andre siden har jeg aldri funnet noen mailer eller sms fra henne. Hva tenker dere? Anonym poster: 80a2925b5a7101f87f1688484681ec91 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du må stole på deg selv og på ham. Dersom du ikke kan stole på ham må du la ham gå: Fortell at du er så redd for at han har følelser for andre, at du er så sjalu at du ikke klarer å være sammen med ham. Alternativt kan du si at du trenger tid for deg selv, og treff hverandre sjeldnere, men fortsett å treff ham. Fordelen med det er at dere kan bli bedre kjent og kan savne hverandre dersom dere virkelig elsker hverandre -- eller så vil han gå til henne, dersom han har et forhold til henne. Hvis ikke du ønsker et brudd eller risikere et brudd, så må du stole på ham og at sannheten kommer for en dag. ... Forsåvidt høres dere ut som om dere er under 20. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Takker for svaret ditt. Hvorfor sier du vi høres så unge ut? Vi er i midten av 20 årene. TS Anonym poster: 80a2925b5a7101f87f1688484681ec91 Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 ... men ble behandlet som drit tilbake flere ganger ... ... Hun begynte å kontakte meg og fortelle meg at kjæresten min hadde vært etter henne selv om han ble sammen med meg ... ... En gang så fant jeg hans journal ... ... har jeg aldri funnet noen mailer eller sms fra henne ... Jeg vet at han elsker meg nå og ikke ville byttet meg ut idag for henne. Han gir meg mye kjærlighet. Saken er at jeg klarer ikke å stole på kjæresten min. Desverre har jeg en sterk misstanke om at han ikke var helt ferdig med henne i den tiden. Jeg tenker at du bør prise deg lykkelig over det faktum at du fortsatt har kjæreste. Ved å konfrontere han om samme ting 20 ganger, "finne" journalen hans, gå gjennom e-poster og sms'er han får, så er du nothing short of bat-shit crazy. Ironisk nok sitter du å forklarer at det var hun andre dama som behandlet ham som dritt?? Mine 2 cents er at hun andre dama savner oppmerksomheten han ga henne, og derfor ønsker å spre usann informasjon i håp om at han vil komme springende tilbake for å varte henne opp. Ut fra det du forklarer så har du absolutt ingen tillitt til hva kjæresten din sier, og for meg høres det heller ikke ut som du kommer til å få det. Du må rett og slett bare ta et valg, og _bestemme_ deg for å enten stole på han, eller ikke stole på ham og gjøre det slutt. Ingen er tjent med at du overvåker og avhører typen din helt frem til han blir så jævla lei av maset ditt at han "innrømmer" ting bare for å få fred. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Selvfølgelig blir han paff om du ringer han 20 ganger! Vær glad han ikke kaster deg på dør! Stol litt mere på typen din, og ikke hør på alt som blir sagt. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg hadde ikke holdt ut med en som deg. Mitt ord skal være nok for den jeg er sammen med. Hvis det ikke forekommer en slik realitet er jeg ikke interessert i et forhold med nevnt person. SKJERP DEG og tro på gutten din! Ellers kan du dumpe han. Du har valget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Du må stole på deg selv, og ikke minst kjæresten din. Uten tillit har et forhold null sjans til å overleve. I stedet for å konfrontere han ørten ganger, bør du heller sette deg med han og snakke ordentlig med han om dette for å få det ut av verden - både for din egen del, og hans. Når du må ha såpass kontroll over mailen hans osv, viser ikke det annet enn at du er usikker på han - og evt deg selv. Tenk også over at det kan skuffe han at du holder på sånn her. Gå heller i deg selv og ta deg sammen, i stedet for å gå rundt og være usikker på gutten når du ikke har noen ordentlig grunn til det. Klarer du ikke dette, bør du heller revurdere forholdet. Samma hva som skjedde før - du sier jo selv at du vet at det er deg han elsker, og ikke ville byttet deg ut med denne eksen den dag i dag.. Er det ikke det som burde telle? Endret 10. juli 2012 av medlem-278404 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå