Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Når jeg prøver å manage skyrim så kommer det på bildet opp.. hvordan fikse det? PS: Ikke lovlig versjon av Skyrim. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det står jo svart på hvitt hva som er feil. Filen skyrim.esm mangler der den skal være. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det står jo svart på hvitt hva som er feil. Filen skyrim.esm mangler der den skal være. Så skal jeg lage en fil? Finner ikke Skyrim.esm noen sted.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Da har du ikke lastet ned skyrim.esm, eller så har du lastet ned en uferdig kopi. Typisk nybegynnerfeil når man bruker torrents Forresten er Skyrim verdt hver eneste krone, så det er bare å kjøpe det! Endret 8. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Har det på både xbox og ps3:P Så blir ikke mer kjøping på meg nå Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det var visst ikke problemet. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Er det slik at NMM bare virker med lovlig Skyrim-versjon? Edit: Fikset. Endret 8. juli 2012 av Suskunlar Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg kjøpte skyrim igår på disk og nexus mod manager funker, men faen, har aktivitert modsa på NMM, men de funker ikke når jeg er på skyrim.. Altså, har lasta ned UI mod osv. men de funker ikke på spillet.. Noen som vet? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det høres ut som du ikke har innstilt NMM riktig. Trykk på Settings, så Skryim. De to første feltene kan være omtrent hva som helst, men det tredje feltet er mappa der Skyrim er installert (det er her NMM faktisk installerer mods), hos meg er dette D:\Programmer\Steam\steamapps\common\skyrim. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Det høres ut som du ikke har innstilt NMM riktig. Trykk på Settings, så Skryim. De to første feltene kan være omtrent hva som helst, men det tredje feltet er mappa der Skyrim er installert (det er her NMM faktisk installerer mods), hos meg er dette D:\Programmer\Steam\steamapps\common\skyrim. Riktig. Jeg fiksa problemet ved å velge data mappa etter steamapps/common/skyrim og da funka det fjell! mao. C:\programfiles(x64)/steam/steamapps/common/skyrim/data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå