EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kan b-total gi mer hår? B-total er en type medisin som har B-vitaminer. Jeg har oppdaget at jeg begynner å ha færre hår enn tydeligere men jeg vil spørre for å dobbelskjekke det? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Human_hair_growth Tja.... B3 og protein hjelper litt, så gjør trening. Sto ikke så frykelig mye på wikipedia. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 http://en.wikipedia....man_hair_growth Tja.... B3 og protein hjelper litt, så gjør trening. Sto ikke så frykelig mye på wikipedia. men b-total sa legen? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fordelen med en komplettpakke er at du også får i deg andre mindre viktige stoffer. Legen sier komplettpakke fordi det er enklere å huske. Tips: Sikt gjerne på 300-400% av GDP på første uka. Ingenting galt med lager. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Fordelen med en komplettpakke er at du også får i deg andre mindre viktige stoffer. Legen sier komplettpakke fordi det er enklere å huske. Tips: Sikt gjerne på 300-400% av GDP på første uka. Ingenting galt med lager. ka mene du med en komplettpakke? er det B-total du mener? og hvis jeg gjør i tille til B-totaø s¨kan det hjelp`? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Spis laks og brokkoli! Er mye bedre med naturlige b-vitaminer. /hilsen jenta med fantastisk fint hår og ekstremt sterke negler Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 EzioAuditoreDaFirenze: LES! Du kan enten gå i helsekostbutikken og spørre om de har noe med B3, eller du kan ta B-total som inneholder B3. Komplettpakke vil her si "inkluderer også det du skal ha, men resten er sikkert også sunt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå