RC1 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Går det ann å låse table i en bestemt pixel størrelse, når jeg jobber i Dreamweaver? Det hender at table størrelsen forandrer seg når jeg legger til andre tables inne i hoved table'n. Sikkert ingen som forstod hva jeg mente men dere kan jo sjekke ut siden og klikke på home, links og about knappene så ser dere at den forandrer seg. http://fun.dyndns.biz/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er fullt mulig ja, antar du bruker WYSIWYG-delen av DW; fast størrelse i pixler finner du nede på properties (merk hele tablet ved å klikke på borderen i ett av hjørnene). Når du plasserer tables inni der igjen kan de selvsagt ikke være større enn tablet de er inni Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Det er fullt mulig ja, antar du bruker WYSIWYG-delen av DW; fast størrelse i pixler finner du nede på properties (merk hele tablet ved å klikke på borderen i ett av hjørnene). Når du plasserer tables inni der igjen kan de selvsagt ikke være større enn tablet de er inni De tables som er plassert inne i hoved table'n har jeg brukt 100% istedet for pixler. Bør jeg bruke pixler der også kanskje? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er fullt mulig ja, antar du bruker WYSIWYG-delen av DW; fast størrelse i pixler finner du nede på properties (merk hele tablet ved å klikke på borderen i ett av hjørnene). Når du plasserer tables inni der igjen kan de selvsagt ikke være større enn tablet de er inni De tables som er plassert inne i hoved table'n har jeg brukt 100% istedet for pixler. Bør jeg bruke pixler der også kanskje? Vet ikke helt... HTML'en burde jo anta at det var 100% av hoved table'en, men prøv med pixler du Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Gå på glish.com og lær å lage layout på websider ved hjelp av css. Å bruke tabeller til layout er rett og slett misbruk av det pene verktøyet Tabeller skal i utgangspunktet kun brukes til tabulatorinnhold. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Gå på glish.com og lær å lage layout på websider ved hjelp av css. Å bruke tabeller til layout er rett og slett misbruk av det pene verktøyet Tabeller skal i utgangspunktet kun brukes til tabulatorinnhold. Javel sjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå