AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei! Jeg har merket i det siste at jeg har hatt litt problemer med å masturbere.. Jeg er altså en mann, og det gjør meg veldig redd når det noe uvanlig som skjer der nede, akkurat med den kroppsdelen. Når jeg masturberer så bruker jeg av og til å merke etterpå at jeg har en slags ''boble'' på baksiden av penis hodet.. Det virker litt som om huden blir opphoven eller noe slikt. Jeg tenkte kanskje at dette kunne skyldes at jeg har litt problemer med å få huden over hodet når jeg er hard, og at jeg kanskje tar litt hardt i når jeg holder på? Det er heldigvis huden som er opphoven ser det ut som, og ikke selve penishodet eller noke slikt, men det er fortsatt veldig skummelt og ubehagelig. Noen som kanskje vet noe? Tenkte jeg skulle si at dette ikke varer så veldig lenge, er ikke helt sikker. Kanskje noen timer eller noe slikt, men der virker fortsatt ganske lenge for meg. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Eg trur det tryggaste er å oppsøkje helsesyster / lækjar. Har ikkje opplevd noko av dette sjølv. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 prøv med glidekrem og se om det hjelper Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Trang forhud? Er det vondt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Har egentlig ikke trang forhud, klarer å dra helt bak uten noen problemer. Og det gjør ikke noe vondt. Anonym poster: 34789939671e81a1631e090a29a77406 Lenke til kommentar
allman Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 foreslår og oppsøke helsesøster, det kan ikke skade, ta et bilde av bare det stedet, bare sånn viss du er usikker på om hu vil skjønne helt hva du mener har vært og spørt om noe selv en gang, er ikke noe skummelt når man først får startet og prate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg