Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med å runke

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har merket i det siste at jeg har hatt litt problemer med å masturbere.. Jeg er altså en mann, og det gjør meg veldig redd når det noe uvanlig som skjer der nede, akkurat med den kroppsdelen. Når jeg masturberer så bruker jeg av og til å merke etterpå at jeg har en slags ''boble'' på baksiden av penis hodet.. Det virker litt som om huden blir opphoven eller noe slikt. Jeg tenkte kanskje at dette kunne skyldes at jeg har litt problemer med å få huden over hodet når jeg er hard, og at jeg kanskje tar litt hardt i når jeg holder på?

Det er heldigvis huden som er opphoven ser det ut som, og ikke selve penishodet eller noke slikt, men det er fortsatt veldig skummelt og ubehagelig. Noen som kanskje vet noe?

Tenkte jeg skulle si at dette ikke varer så veldig lenge, er ikke helt sikker. Kanskje noen timer eller noe slikt, men der virker fortsatt ganske lenge for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

foreslår og oppsøke helsesøster, det kan ikke skade, ta et bilde av bare det stedet, bare sånn viss du er usikker på om hu vil skjønne helt hva du mener ;)

har vært og spørt om noe selv en gang, er ikke noe skummelt når man først får startet og prate ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...