Minn Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Driver to nettbutikker, og har derfor lyst til å lage nyhetsbrev. Ser det er ganske høye priser hvis jeg skulle ha kjøpt dette, så vil prøve å få til dette selv. Men er også villig til å betale litt for å få et bra program til dette formålet. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har ikke prøvd denne selv, men mange anbefaler phpList Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 MailChimp er et bra alternativ, og det finnes mange andre som f.eks Campaign Monitor, makenewsmail.no etc. Ellers er det å lage gode nyhetsbrev som fungerer i alle epostlesere med mer tricky greier. Jeg har laget en del, og vet hvor krevende det kan være. Ikke bare kodingen, men passe på at man ikke sender fra "svartelista" ip, sette opp MTA rett osv. Derfor anbefaler jeg løsninger som MailChimp etc, som har bra med ferdige maler som kan tilpasses. De ivaretar også alle andre problemer, og har ofte glimrende statistikk for å følge opp. At jeg bruker en annen løsning er rett og slett fordi jeg lærte denne før mange av de webbaserte kom på banen. Kostnadene er faktisk ikke så store når man tenker på det. I arbeidsinnsats koster det minst 10 - 15 000 å sette opp sin egen løsning om det skal gjøres skikkelig. Da er MailChimp etc faktisk relativt rimelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå