Gå til innhold

Problemer med harddisken, igjen.

Anbefalte innlegg

Igår skrev jeg at jeg hadde problemer med harddisken (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1445875). Windows ville ikke lese den. Takket være dere genier her inne løste vi det. Tusen takk for hjelpen. Jeg var overlykkelig, og det føltes ut som verden var rene eventyret. Idag har jeg oppdaget enda et problem. Såklart. Verden vil ikke at jeg skal være lykkelig. Neida.

Haha, uansett. Jeg får nå åpnet harddisken selvom det er totalt kaos i den og det er ikke mulig å finne noe med mindre du søker etter den. Problemet er at mange av filene (både jpg, raw/nef og vanlige foldere) ikke lenger kan leses!?

Dette er også ganske krise når det er mange viktige filer jeg trenger som ikke lenger er lesbar.

They said do backup on hard disk, do that. That is safe. In my ass. Beklager, måtte bare bruke min dårlige humor til å banke frustrasjonen min litt.

Samtidig når jeg setter inn harddisken (eller kobler den til med USB da), så sier Windows at den kan scanne og fikse problemet med filene. Jeg er veldig redd for at den kan ødelegge mer ennd en greier å fikse.

Noen som har råd/tips/ideer? Bring them on!

På forhånd takk for hjelp!

Mvh

Igjen, frustrert 18'åring

Endret av Wimboo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...