unwill Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvis du ser på Friends Sesong 9, episode 7 så vil du høre sangen Men du visste det kanskje? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Hvis du ser på Friends Sesong 9, episode 7 så vil du høre sangen Men du visste det kanskje? jo, det er jo derifra jeg har sangen. og til dere som tror jeg er fjortiss, elsker moped og cs så tar dere feil. btw: Sid synger litt av sangen på IsTid dvden Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Digg låt det der Får meg til å tenke på Jacass The Movie og Charlie's Angels. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tror det er eh Baby got back....hehe SPAM er qlt... Det klargjorde vi ørten poster siden, takk for at du understreka understrekinga Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Tror det er eh Baby got back....hehe SPAM er qlt... Det klargjorde vi ørten poster siden, takk for at du understreka understrekinga Spam er slett ikke 'qlt', bare irriterende. Mange har tatt låten for en Weird Al-låt på kazaa og lignende, så hvis du finner noe sånt som 'i like big butts', 'i like small butts' eller 'baby got jack', angivelig med Weird Al, så er det vanligvis denne låten. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Spam er slett ikke 'qlt', bare irriterende. Mange har tatt låten for en Weird Al-låt på kazaa og lignende, så hvis du finner noe sånt som 'i like big butts', 'i like small butts' eller 'baby got jack', angivelig med Weird Al, så er det vanligvis denne låten. Minner meg på når terror hadde mekka "pakkis" (sangen) så på kazaa og over alt stod det klovner i kamp - pakkis Synes synd på de som ikke vet nok om musikk for å tro at helt andre artister lager låter som er helt utenfor sjangeren/stilen dems Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg vil ta kontakt med de andre moderatorene for å vurdere hva vi skal gjøre med deltagerne i denne tråden - spamming er ikke tillatt, og kan medføre utestengelse. Stenger av tråden nå, så får vi se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg