Nidhogg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva heter rap-sangen, med en tekst som går noe sånn som det her: "......I like big butts and i cant deny........" ? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sir Mix-A-Lot - Baby Got back Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sir Mix-A-Lot - I Like Big Butts Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sir Mix-A-Lot - Baby Got back Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Trodde da så vitterlig det var MC Hammer som hadde denne!? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sir Mix-A-Lot - Baby Got back Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Trodde da så vitterlig det var MC Hammer som hadde denne!? Ser ut som du er utstemt! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jaja, MC Hammer har iallfall spilt den, selv om det da kanskje ikke er hans låt. Husker ei fin scene fra Kung Pow Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 takk for hjelpen Woilef , men hva er vitsen med å skrive det samme opp og oppigjen har bare en ting å si til Krizz, Torstein, SineTwo ...og det er: Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Fikk ikke helt med meg sangen, var det Sir Mix-A-Lot - Baby Got back dere sa? Makan til telleposter da! (ja ok jeg er visst ikke mye bedre jeg heller :wink: ) Lenke til kommentar
norway Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg lurer på hva denne låten heter , har noe med dette i seg : "I want to be an astronaut" & er en dame som synger , er vell litt tekno sang... Noen som vet ? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 takk for hjelpen Woilef , men hva er vitsen med å skrive det samme opp og oppigjenhar bare en ting å si til Krizz, Torstein, SineTwo ...og det er: SPAM (jeg skrev det samme fordi noen her på forumet trodde det var mc hammer/feil tittel, men jeg understreket at det ikke var han/det) Ok, gjør meg denne tjenesten, se når DU joina hardware.no forumet, og sjekk DINE antall poster - sjekk når JEG joina hw.no forumet, og sjekk antall poster. Spam? Det som er spam er å floode forumet med 1000 poster innen noen få måneder og animerte bilder slik du nettopp satt opp over. Will the real cs-fjortiss/2årtildufårmopedlappen please stand up? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Særdeles godt poeng, SineTwo! Hvordan klarer såpass nye brukere ha over 1000 poster? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg vil også være med. spam. og forresten. kanskje det ikke var mc hammer som hadde den sangen. og kanskje karrieren hans gikk hardere i bakken enn.... enn... noe som går i bakken hardt. men buksene hans kan ingen ta ifra ham! ho. ho. hoo... *kremt* hva ******, mann. jeg skulle spørre folk om de kunnne hjelpe meg å finne en mp3-spiller. hva i trøndersodd gjør jeg her..? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hvem i alle dager er det som har lagt inn de urteite sensur-ordene..? KJØSS?! ordet mitt begynte på f, og sluttet på aen. men hey. kan ikke vinne alltid. jajamen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 takk for hjelpen Woilef , men hva er vitsen med å skrive det samme opp og oppigjen Greit nok at det tok litt av i akkurat denne posten, men det er jo greit at flere sier det i sånne poster synes jeg, kommer ofte forskjellige forslag, og om tre foreslår den samme sangen kan du anta at det er det riktige. AtW Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 takk for hjelpen Woilef , men hva er vitsen med å skrive det samme opp og oppigjen Greit nok at det tok litt av i akkurat denne posten, men det er jo greit at flere sier det i sånne poster synes jeg, kommer ofte forskjellige forslag, og om tre foreslår den samme sangen kan du anta at det er det riktige. AtW Akkuratt det jeg skulle frem til - majoriteten ruler Fint det er èn registrert på forumet med litt iq SineTwo Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Fint det er èn registrert på forumet med litt iq Hehe, er det deg eller AtW du tenker på da? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fint det er èn registrert på forumet med litt iq Hehe, er det deg eller AtW du tenker på da? Tenkte på AtW, men takk for komplimentet Lenke til kommentar
hainz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Tror det er eh Baby got back....hehe SPAM er qlt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg