Red Frostraven Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til. Ta to bilder av deg selv. Ett før du barberer magen, og ett etter. Post i et nytt emne på kvinneguiden eller her på forumet. ... Endret 8. juli 2012 av Red Frostraven 3 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Ta to bilder av deg selv. Ett før du barberer magen, og ett etter. Post i et nytt emne på kvinneguiden eller her på forumet. ... snakker du til meg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja til hår! Alt med måte, men det er bedre med enn uten. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nå skal det nevnes at ALLE mennesker har hår over absolutt hele utsiden av kroppen utenom på kjønnsorganer, slimhinner og leppene. Lenke til kommentar
Fru Skribent Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hvis personligheten på mannen er super så kan han ha hår/ikke ha hår det er helt likegyldig!!! 1 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 når Går dere i en annen diskusjon. Skriv om du er en gutt eller jente Kom igjen da folkens Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hva enn du gjør, barber i hvert fall ikke bort alt. Spesielt ikke på armer og bein ettersom det synes. Skjønner egentlig ikke hvorfor du er så opptatt av dette. Hår er naturlig Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Hva enn du gjør, barber i hvert fall ikke bort alt. Spesielt ikke på armer og bein ettersom det synes. Skjønner egentlig ikke hvorfor du er så opptatt av dette. Hår er naturlig Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til. Ta to bilder av deg selv. Ett før du barberer magen, og ett etter. Post i et nytt emne på kvinneguiden eller her på forumet. ... Hør etter BEGGE to Jeg ska ikke barbere noen ting Jeg vil bare vite om jentene liker det eller ikke SKJØNTE DERE NÅ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Da får du nesten spørre noen jenter, fordi dette forumet er mannsdominert. Hva folk liker er helt opp til en hver. Noen liker Fanta, andre liker Solo. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nå skal det nevnes at ALLE mennesker har hår over absolutt hele utsiden av kroppen utenom på kjønnsorganer, slimhinner og leppene. Ehm, det er bare om du har kost litt for mye med deg selv at du har hår i håndflatene... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Søren. Jeg visste jeg skulle lagt til klausulen "Og enkelte steder som jeg helt sikkert har glemt". Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Da får du nesten spørre noen jenter, fordi dette forumet er mannsdominert. Hva folk liker er helt opp til en hver. Noen liker Fanta, andre liker Solo. gidde ikke men la oss vente litt da Jeg vil se om jentene digger Sitronsaft med hår på mage eller ikke Endret 8. juli 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 La oss håpe at Sitronsaft barberer magen sin og poster det på kvinneguiden, mener du 1 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 La oss håpe at Sitronsaft barberer magen sin og poster det på kvinneguiden, mener du hvordan viste du? :tease: :tease: da blir det ingen overaskelse lenger Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg skal seriøst vurdere å gjøre som dere foreslår. Jeg ser at forumet, og i overført betydning samfunnet, har et behov for svar på dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Fru Skribent Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Søren. Jeg visste jeg skulle lagt til klausulen "Og enkelte steder som jeg helt sikkert har glemt". Ordet klausul blir malplassert i en sånn sammenheng som her... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg liker det (jente på 22 om noen skulle lure) 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg liker det (jente på 22 om noen skulle lure) Lyst å bli med meg hjem og kose med de hårete leggene mine? 10 Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjæresten min har hår på brystet, jeg synes det er sexy. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg liker det (jente på 22 om noen skulle lure) Lyst å bli med meg hjem og kose med de hårete leggene mine? Skal sende med en pinsett som hun kan leke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå