Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter brysthår, hår på beina osv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What the.. Nå har noen vært på ferde her!

Selvsagt er det individuelt hva kvinner liker, noen vil ha en mann myk som ett spedbarn, men jeg syns det er herlig å kunne være med en ''tøffere'' kar som har hår her og der.

Det at en mann er glatt overalt er like stor turn off som hvis han er så tynn at han kan låne klærne mine.. deal-breaker :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hår er naturlig på menn.

Dermed vil jenter -- fra naturen sin side -- ikke være negative til kroppshår MED MINDRE de blir OPPLÆRT til å ikke like det.

På den annen side, så er pubertale gutter og gutter i begynnelsen av 20-årene relativt hårløse, så enkelte kvinner vil foretrekke hårløse gutter fordi de foretrekker unge gutter.

Da kaller vi de gutter, og ikke menn.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg tror det er et fåtall av menn som barberer vekk hår fra leggene, men fra brystet er det en god del som gjør det. Selv prøver jeg å fjerne hår som vokser ut fra ryggen eller skuldrene, jeg fårstår det slik at det ikke er så kult hos jenter :p

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Liker jenter hårbryst? eller hår på bein? :p

Liker gutter cola eller pepsi?

namnam :thumbup: :thumbup: :thumbup:

skjønn

NEI! Fy! Inn i hjørnet med deg.

??????????????

Ka mener du?

vær så snill folkens Jeg vil høre jentenes meninger om gutter som har hår bryst eller hår på bein så skrive om du er en gutt eller ei jente :p

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar

Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til.

Dere kan spørre på kvinneguiden da. Bare legge til i tittelen eller PS på slutten at kun jenter og ikke verpesyke 40 år gamle damer får lov til å svare.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til.

Dere kan spørre på kvinneguiden da. Bare legge til i tittelen eller PS på slutten at kun jenter og ikke verpesyke 40 år gamle damer får lov til å svare.

hahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...