EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Så Jeg er ganske nysgjerrig på å vite det. Kanskje litt flau diskusjon men ska stille spørsmålet likevel: Liker jenter hårbryst? eller hår på bein? Endret 22. juli 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja. Det er maskulint og gir av en god duft (faktisk). Hadde jeg hatt lyst til å være med en som har feminine trekk så hadde jeg da vitterlig gått etter jenter.. 7 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Ja. Det er maskulint og gir av en god duft (faktisk). Hadde jeg hatt lyst til å være med en som har feminine trekk så hadde jeg da vitterlig gått etter jenter.. forstår ikke deg helt men er ikke du ei jente eller er du en mann Endret 8. juli 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg er en jente. Jeg liker menn med maskuline trekk; hår på bryst og legger blant annet. 1 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg er en jente. Jeg liker menn med maskuline trekk; hår på bryst og legger blant annet. du bør endre profilen din da. Det står skjønn: mann men seriøst trodde ikke at jentene likte hårbryst eller hår på bein Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 What the.. Nå har noen vært på ferde her! Selvsagt er det individuelt hva kvinner liker, noen vil ha en mann myk som ett spedbarn, men jeg syns det er herlig å kunne være med en ''tøffere'' kar som har hår her og der. Det at en mann er glatt overalt er like stor turn off som hvis han er så tynn at han kan låne klærne mine.. deal-breaker 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Torpedo_Peter Skrevet 8. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. juli 2012 skjønn NEI! Fy! Inn i hjørnet med deg. 33 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Tror nok at der er opptil en hver, men normalen er nok "bare ikke for mye". Tror nok type et hårete bryst som Sean Connery (James Bond) ikke faller i smak hos veldig mange jenter. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Hår er naturlig på menn. Dermed vil jenter -- fra naturen sin side -- ikke være negative til kroppshår MED MINDRE de blir OPPLÆRT til å ikke like det. På den annen side, så er pubertale gutter og gutter i begynnelsen av 20-årene relativt hårløse, så enkelte kvinner vil foretrekke hårløse gutter fordi de foretrekker unge gutter. Da kaller vi de gutter, og ikke menn. Endret 8. juli 2012 av Red Frostraven 6 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Jeg tror det er et fåtall av menn som barberer vekk hår fra leggene, men fra brystet er det en god del som gjør det. Selv prøver jeg å fjerne hår som vokser ut fra ryggen eller skuldrene, jeg fårstår det slik at det ikke er så kult hos jenter Endret 8. juli 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Liker jenter hårbryst? eller hår på bein? Liker gutter cola eller pepsi? 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kommer veldig an på arv også da, Red Frostraven. Selv har jeg relativt hårete armer og bein, i tillegg til at hårene er veldig mørke. Men på brystet har jeg mer eller mindre ingenting. Min far er helt lik. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har nå aldri hatt problemer med å få damer selv om jeg har hår på brystkassen , beina og trynet (dog ikke på topplokket). Er sikkert en miljøsak, mye gutter nå son vokser opp som er like macho som Jan Thomas... Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Liker jenter hårbryst? eller hår på bein? Liker gutter cola eller pepsi? namnam :thumbup: skjønn NEI! Fy! Inn i hjørnet med deg. ?????????????? Ka mener du? vær så snill folkens Jeg vil høre jentenes meninger om gutter som har hår bryst eller hår på bein så skrive om du er en gutt eller ei jente Endret 8. juli 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 På den annen side, så er pubertale gutter og gutter i begynnelsen av 20-årene relativt hårløse,. hårløse? Jeg startet allerede å barbere meg( min skjegg). Jeg er 17 år :eek: og jeg har ganske mye hår på bein! men kan lett se det Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hva er en del? Ser det ut som ett teppe liksom? Hvis ikke så er det bare kos. Syns jeg i hvertfall! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til. Dere kan spørre på kvinneguiden da. Bare legge til i tittelen eller PS på slutten at kun jenter og ikke verpesyke 40 år gamle damer får lov til å svare. 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har en del hår. Riktignok er mye av det ganske lyst, men jeg har aldri fått negative kommentarer på det. Ikke positive heller da men. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Min erfaring er at jenter liker at menn har kroppshår både på bryst, legger og i skrittet. Selv har jeg også en del hår på mageområdet, dette er noe jeg skulle likt å visst jenters holdning til. Dere kan spørre på kvinneguiden da. Bare legge til i tittelen eller PS på slutten at kun jenter og ikke verpesyke 40 år gamle damer får lov til å svare. hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå