Kent Rune Haugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 - 1 time på bladet... - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Takker for bidrag! Knall dette, både mht skarphet og farger. Dagens "høydare" for meg så langt idag! Artig å se så gode detaljer... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Veldig skarpt og fint, med god håndtering av lyset. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Sylskarpt og fint av flua, og som Astrid har nevnt har du god kontroll på lyset Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Helt max,falt for farger/tone/lys i et meget klart bilde. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Veldig fint og skarpt bilde av blomster flua, synes som de andre at lyset på dette bildet ble spesielt bra Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Så elegant fint i farger /komp. og farger. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Takker så mye for hyggelige kommentarer "hun" satt så pent på ett blad å tørket seg etter en av sommerens regnskurer. Ikke ofte jeg kommer så nære disse uten at de flyr avgårde. Solen var i ferd med å bryte igjennom skylaget, ble ett lys jeg også ble godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg