Gå til innhold

Nye ATI Radeon 8500 Benchmarks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-10-23 13:33, FauSt_ skrev:

brukarnamn: For en dust.. RA8500 er ikke ferdig ennå.. den har fortsatt litt på lager.

Sjekk det siste om 8500 på HardOCP før du slenger dritt, han har nemlig et poeng.

Og dersom ATI opprettholder sin vanlige praksis som de har hatt hittil så får vi aldri se 8500's fulle potensiale. Jeg tenker her på drivere selvsagt...

Lenke til kommentar

Bare en kommentar;

Hvilken kommersiell chip blir brukt i det profesjonelle DAK og CAD markedet...? nVidia's Geeforce serie eller ATI sine...?

Hva framerate og kvalitet angår er min erfaring at ATI er på et lavere plan for øyeblikket.

Håper at de blir bedre, slik at prisene på råe kort faller.

Lenke til kommentar

Quote:

Hvilken kommersiell chip blir brukt i det profesjonelle DAK og CAD markedet...? nVidia's Geeforce serie eller ATI sine...?

Ingen av delene - nVidia Quadro2 Pro

Eller hvis du har råd, SGI sine kort.

Men seriøst, det der blir omtrent som å sammenligne XP/P4 med 64Bit Alpha server prosessorer. Ingen av de dødelige forum tilhengerne her har råd til noen av de kortene uansett. De billigste ligger jo på prisen av en god gaming pc :wink:

Lenke til kommentar

ja, kan godt hende nvidia har noe stort på gang, men d har jo både ati og nvidia hele tida, spørsmålet er berre kem som kommer først, og d kommer jo ganske ofte nye drivere til nvidia kort også da...

men dagens ati, eller den som er testa på tom's hardware, står til og med i konklusjonen, er ikkje en megasvær trussel for ti500

eg for min del klarer meg fint med mitt geforce2 gts, går som ei klokke med den nye xp driveren

Lenke til kommentar

MOWHAHA, nynorske tullinger. Har du tenkt på at ATI's kort er vesentlig BILLIGERE!!!!! en nVidias?

+Og at det tok nVidia 5-6 mnd fra de lanserte Gf3 til de kom opp med noen 'gode' drivere?

+G3TI500 (pro)

[ Denne Melding var redigert av: Lithium på 2001-10-26 21:56 ]

Lenke til kommentar

nei d har eg ikkje tenkt på, fordi d er ikkje tilfelle, toms hardware sier at ati sku vere 50 dollar billiare enn gf3 ti500, så d er liksom ikkje så stor vits i å tenke på.....

eg snakker nynorsk men er ikkje tulling, eg er 100% norsk i mitt språk!

du er jo en hybrid av svensk og dansk så hold kjeft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...