Kent Rune Haugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 tenker alltid på Pixar sin "Birds on a wire" når jeg ser fugler sånn Likte godt komposisjonen din. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Takker for bidrag! Fint lys inn på duen. Mulig med tettere utsnitt kanskje... 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Takker for bidrag! Fint lys inn på duen. Mulig med tettere utsnitt kanskje... Ja...jo men har alt kutta halve;) Takker for kommentar:) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Nydelig bilde - liker særlig godt lys, komp og farger her. Du kunne kanskje hatt noe mer oppskarping på fuglen, men det fungerer veldig fint som det er også. Det må bli v2 for min del, med den ubehandlede bakgrunnen. 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fint valg av komp,likte godt bilde,Fine farger/lys,V1 her sto behandling meget godt til bilde!! 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Nydelig bilde - liker særlig godt lys, komp og farger her. Du kunne kanskje hatt noe mer oppskarping på fuglen, men det fungerer veldig fint som det er også. Det må bli v2 for min del, med den ubehandlede bakgrunnen. Tusen takk Astrid for hyggelig kommentar:) tenker alltid på Pixar sin "Birds on a wire" når jeg ser fugler sånn Likte godt komposisjonen din. Takker for kommentar:) Fint valg av komp,likte godt bilde,Fine farger/lys,V1 her sto behandling meget godt til bilde!! Vet egentlig ikke hvilke versjon jeg likte best her men hyggelig at du likte behandlingen her Tor:) Takker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg