Memorience Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg har et lite problem med nettleseren Chrome. Og bare den, har sjekka Explorer og Firefox. Problemet er at hver gang jeg trykker på Chrome ikonet, får jeg beskjed om dette"Problemet ble ikke åpnet på riktig måte. Enkelte funksjoner kan være utilgjengelige. Kontroller at profilen eksisterer,og at du har tillatelse til å lese og skrive innhold i den." Jeg er veldig usikker på hva den mener med det... Så er det noen som har en anelse av hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg ville gått inn på instillinger, logget ut og inn igjen av Google kontoen din for å se om det kan hjelpe Lenke til kommentar
Memorience Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg prøvde det, men det funket ikke Lenke til kommentar
Memorience Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Men med et uhell klarte jeg å slette hele kontoen min, så jeg måtte opprette en ny. Men nå kommer ikke den meldingen opp, haha X) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå