GameSlayer Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei. Jeg spilte nettop dette spillet her, mens jeg kjedet meg en stille ettermiddag. Jeg gikk inn på ArmorGames.com, og fant dette spillet her: Monster Den Chronicles Jeg elsket spillet, og jeg lurer på, er det noen lignende spill der ute? Jeg aner ikke hvilken sjanger det er, tror det er Adventure/duengon crawler, og har bare sett litt av det før. Er det noen slike spill på Steam eksempel? Håper kan få hjelp til å finne lignende spill til salgs, helst på Steam. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du kan jo ta ein kikk på Dungeons of Dredmor? Same grid-baserte mekanikk og party selection/creation, med gameplay som er 100% dedikert dungeon crawler. Den største skilnaden frå Armor Games-spelet (prøvde det berre litt for å sjekke at eg ikkje bomma heilt med anbefalinga) er at Dungeons of Dredmor er førsteperson, noko som eigentleg er meir "klassisk" i Dungeoncrawler-forstand. Er på Steam, men også på GoG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå