Gå til innhold

Hvor er den beste og billigste plassen å handle WD 120GB HD?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok da bestiller jeg :D er litt optatt av god leveranse tid og at man får riktig var fordi jeg skal snart på Warpzone 12! vil ikke få feil ting sendt eller at det tar altfor lang tid før jeg får den osv.

Takk for hjelpen alle sammen :)

btw. hvor ligger mpx i Norge?

Lenke til kommentar
Ok da bestiller jeg :D er litt optatt av god leveranse tid og at man får riktig var fordi jeg skal snart på Warpzone 12! vil ikke få feil ting sendt eller at det tar altfor lang tid før jeg får den osv.

Takk for hjelpen alle sammen :)

btw. hvor ligger mpx i Norge?

Nabon til komplett i Sandefjord.... :yes:

Lenke til kommentar

Nabon til komplett i Sandefjord.... :yes:

Ååå! kjempe!:D da forventer jeg at pakken er her innen 4 dager slik som det er fra komplett :)

Min erfaring med MPX er at Lagerstatus i Webshopen demmes er omtrent science fiction. Så hold øye med bestillingen din, om de ikke har gjort noe med den i løpet av en dag, så ring dem og forviss deg om at varene er på vei.

Den harddisken var forøvrig forrige ukes tilbud hos komplett til 950.- om jeg ikke husker helt feil. Ikke at det hjelper så mye.

Lenke til kommentar

Min erfaring med MPX er at Lagerstatus i Webshopen demmes er omtrent science fiction. Så hold øye med bestillingen din, om de ikke har gjort noe med den i løpet av en dag, så ring dem og forviss deg om at varene er på vei.

Den harddisken var forøvrig forrige ukes tilbud hos komplett til 950.- om jeg ikke husker helt feil. Ikke at det hjelper så mye.

Ja jeg vet at den var på tilbud hos komplett.no sist uke...hadde ikke penger dah, noe som er typisk :grumpy:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...