Gef Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Topic sier det meste, skal kjøpe WD 120GB 8MB cache. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ser du den linken som er oppe på meny linja til Hardware.no? 1,2,3,4,5 5. fra høyre 1,2,3 eller 3. fra høyre "PRISGUIDE" Linken ligger ferdig til harddisk seksjonen i denne tråden. Klikk, velg, kjøp.[/url] Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 I følge Prisguiden er det Mpx som er billigst og har den på lager... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 I følge Prisguiden er det Mpx som er billigst og har den på lager...Ok, men er mpx en bra plass å bestille fra? tenker på, bra leveranse tid, at man får riktig vare osv? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har handlet derfra en gang bare. Ingenting å klage på da ihvertfall. Men som du forstår kan nok ikke jeg gi noe godt svar bare ut fra denne erfaringen. Har ikke hørt mye negativt om dem ihvertfall. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har handlet litt på MPX. jeg er STOR FORNØYD med dem. lav pris, rask leveranse, aldri noen problemer med dem heller. har heller aldri hørt noe negativt om dem. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 MPX er seriøse. De har som forretningskonsept å stjele kunder fra Komplett, så de legger seg i selen. Det er i hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Ok da bestiller jeg er litt optatt av god leveranse tid og at man får riktig var fordi jeg skal snart på Warpzone 12! vil ikke få feil ting sendt eller at det tar altfor lang tid før jeg får den osv. Takk for hjelpen alle sammen btw. hvor ligger mpx i Norge? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 MPX - Bestill på manda'n. få'n på tirsda'n Lenke til kommentar
fredde Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ok da bestiller jeg er litt optatt av god leveranse tid og at man får riktig var fordi jeg skal snart på Warpzone 12! vil ikke få feil ting sendt eller at det tar altfor lang tid før jeg får den osv. Takk for hjelpen alle sammen btw. hvor ligger mpx i Norge? Nabon til komplett i Sandefjord.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Nabon til komplett i Sandefjord.... Ååå! kjempe! da forventer jeg at pakken er her innen 4 dager slik som det er fra komplett Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Nabon til komplett i Sandefjord.... Ååå! kjempe! da forventer jeg at pakken er her innen 4 dager slik som det er fra komplett Min erfaring med MPX er at Lagerstatus i Webshopen demmes er omtrent science fiction. Så hold øye med bestillingen din, om de ikke har gjort noe med den i løpet av en dag, så ring dem og forviss deg om at varene er på vei. Den harddisken var forøvrig forrige ukes tilbud hos komplett til 950.- om jeg ikke husker helt feil. Ikke at det hjelper så mye. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Min erfaring med MPX er at Lagerstatus i Webshopen demmes er omtrent science fiction. Så hold øye med bestillingen din, om de ikke har gjort noe med den i løpet av en dag, så ring dem og forviss deg om at varene er på vei. Den harddisken var forøvrig forrige ukes tilbud hos komplett til 950.- om jeg ikke husker helt feil. Ikke at det hjelper så mye. Ja jeg vet at den var på tilbud hos komplett.no sist uke...hadde ikke penger dah, noe som er typisk Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor 120 hvis du får 180 til 1349 på multicom ... Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor 120 hvis du får 180 til 1349 på multicom ... Og hvor ser du dette tilbudet. Eneste jeg fant var en Hitachi til 1399,- noe som absolutt ikke er aktuelt. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor 120 hvis du får 180 til 1349 på multicom ...Finner ingen hd som er 180GB til 1349...uansett kjøper jeg bare Western Digital, IKKE noe annet! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor 120 hvis du får 180 til 1349 på multicom ... Og hvor ser du dette tilbudet. Eneste jeg fant var en Hitachi til 1399,- noe som absolutt ikke er aktuelt. 7200rpm, ata100.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 har handlet litt på MPX. jeg er STOR FORNØYD med dem. lav pris, rask leveranse, aldri noen problemer med dem heller. har heller aldri hørt noe negativt om dem. Enig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Vel bestillte harddisken på søndag som var(Western Digital 120GB 8MB cache). Den annkom Sandnes i dag tirsdag kl. 14.10 må si meg meget fornøyd med leveransen! Big up for MPX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå