sivertaa Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei jeg fikk noen gamle AR-93 høyttalere. Bortsett fra at noen av gummipakningene er ødelagt er de helt fine så jeg tenkte jeg kunne bytte ut de gamle gummipakningene med nye. Er det noen her som har gjort dette før og som har noen råd til meg? Eller burde jeg bare hive de og spare til noen nye høyttalere? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det har vært litt utvikling på høyttaler-markedet de siste 32 år, så jeg tror jeg heller ville investert i noen nye framfor veteraner - om det ikke er av sentimentale grunner. Lenke til kommentar
tvo10032 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 jeg støpte noen pakninger sjøl en gang det funka bra (gumi) Lenke til kommentar
Salior Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Ville så absolutt tatt meg bryet med å fikset et sett AR93, nye oppheng finner du på eBay for rundt en hundrelapp og bytter lett disse på et par timer :-) Endret 18. mai 2013 av Salior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå