Gå til innhold

Just another gaming pc. Ca 8-12 tusen.

Anbefalte innlegg

God dag alle.

Min 5år gamle traver begynner sakte men sikkert å dø ut, og må gå til innkjøp av ny pc. Har et budsjett på 8-12 tusen.

Jeg driver ikke med ekstrem overklokking, trenger ikke dra spill på max/high, bryr meg ikke om kabinett design (hadde vært greit å sluppet et kabinett som ser ut som en av japsebilene i need for speed, men ytelse over utseende).

Spill som jeg ønsker å dra (civ5, sc2, Day Z, og sikkert et FPS (BF3, CS GC, eller liknende)

Mine krav til denne nye pcn er:

SSD (har 7200 disker fra før av)

Stille (trenger ikke være lydløs, men ikke som min gamle...flyturbin)

Fremtidsrettet kabinett, et jeg kan oppgradere i, uten å tenke på plassmangel og viftestøy/kjøling.

Egentlig sett for meg denne: http://cdon.no/elekt...-_w7hp-20830516

Men out of stock atm, og mangler SSD. Og jeg er veldig usikker på det kabinettet, noen som har erfaringer med thor?

Takk for eventuelle svar og hjelp &--#60;3

NB: trenger ikke ta dette med i prisen, men vurderer å kjøpe ny skjerm også. Sett på 27 tommer fra samsung til 2tusen, men har hørt at oppløsingen 1920x1080 ikke er bra mtp størrelsen. Så jeg ser etter kvalitet fremfor størrelse, noen tips for eventuelle skjermer? maks 3k

Endret av aMra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takk, forrige pc var en komplett PC. Betaler dog mye for at dem skal bygge pc for deg, og da jeg kan bygge selv ser jeg på dette som penger spart. Forrige komplett pc var bra på ytelse, men bråket forferdelig, slipper slik om man bygger selv.

Lenke til kommentar

Værsågod.

Da tenker vi vel så langt at du finner en KomplettPC du liker spesifikajsonsmessig, legger samme konponentene i handelvognen din. plusser på en Stille CPUkjøper og noen stille Kabinettvifter...

Så har du deler du vet passer sammen, med stille kjølere, og får lov til å bygge & teste selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...