oss2 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Under bruk så hang pc'n seg opp og måtte bare omstartes. Når den da kom til liv igjen, så var skjermen helt fra oppstart i Bios, delt opp i 8 like deler. Har også problemer med oppstart til Windows, så akkurat nå så bruker jeg sikkermodus. Har prøvd og både rulle tilbake skjermdriver og oppdatere den. Har noen ett bra forslag?? M. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bærbar? Har den fått seg en trøkk eller kanskje stått slik at den har blitt svært varm? Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det er en bærbar ja. Den holdt på med og spille av en film, og var nok varm ja. Men skal det ha noe og si? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Om skjermen har delt seg opp så er det sannsynligvis problemer med minnet på skjermkortet. Kan du ta bilde med mobilen og vise oss problemet (eller annen løsning) ? Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Som dere ser, så er det litt vanskelig og se så alt for mye på disse små skjermene :-P Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Utifra bildene tror jeg ikke du kan gjøre så mye annet enn å levere den inn. Kjenner i alle fall ikke til noen programmer som kan dele opp skjermen din på denne måten av seg selv. Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Det er vl ikke noe løsning som er for meg, da maskinen snart er 5 år. Det ender vel bare med at de enten bytter harddisken eller reinstalerer Windows. Da kan jeg like så godt kjøpe meg en ny. (Tror nesten at det er billigere og :-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå