ethomassen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Finner mat i bekken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Eit nydeleg bilde! Godt komponert og den grøne forgrunnen er ein viktig del av bildet! 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Finner mat i bekken Beskrivelse: Disse er avbildet i "Taravikjå" på Ferkingstad Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Takker for fin kommentar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Takk for bidrag! Et kontrastfylt bilde med fin samling av de bevingede. Likte den grønnfargen..... 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Må si jeg liker motivet du har fotografert her:) 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Takker dere alle for fine kommentarer Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Fin komp med dei her fuglene bortover og dei to som bryter det heile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg