Tobeass Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Så lenge alt fungerer som det skal, og du faktisk trenger en ny bærbar, så hadde jeg sagt ja og lagt saken bak meg. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 jeg så på pcen idag, kompisen min fikk pcn i gave av mormoren og morfarn sin for noen dager sia, så ville han være grei med meg. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 fant ut at morfarn har en sønn som jobber for toshiba norge, kanskje han har fått den modellen, fordi den modellen er som sagt over 1 år gammel. men den klarer fortsatt sakene sine bra Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du får gjøre som du vil da. Et bra tilbud er ikke nødvendigvis en bra investering. Han har tydeligvis råd til å gi fra seg maskinen til en billig penge, da burde han være i stand til å selge den til noen andre og hoste opp pengene han skylder deg 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Haha, denne tråden utviklet seg ganske annerledes fra de fleste andre trådene i dette forumet. 2 Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du bør få tilbake pengene dine. Du kan kjøpe pc av han senere. Jeg hater å låne bort penger for så å bli tilbudt søppel som tilbakebetaling. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei, Odd, Odd, hei, virru ha bilstereo eller? 5 Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 det er en dårlig løsning egentlig. jeg skjønner hvorfor dere mener det, men han var heldig siden jeg trenger en ny bærbar. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 en veldig god ex kompis skylder meg 2500kr jeg har facebook som bevis, også broren min og kompisen hans og stebroren min så på mens vi bytta, kan jeg gå og anmelde han da? hvis han truer meg, tror hna kommer til å gjøre det, kan jeg også bruke dette i retten da? har ialeffall lært 1 ting, ikke lån mer enn 500kr. det du trenger er en van, en rull gaffateip, og en stor hammer eller liten slegge, bruk disse slik fantasien din tilsier at de bør brukes til å stimulere frykt og betalingsvillighet hos din ex-kompis men jeg ville ha startet med konfliktrådet istede for mer drastiske middler -frank Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 har banka han før, http://www.ringblad.no/nyheter/article5271758.ece jeg lovte på ære og samvittighet at jeg ikke skulle røre han igjen, det må jeg holde. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tulling, hvorfor sparket du noen mens han lå nede. Bare si du bryter løftet ditt hvis du ikke får pengen dine. Ikke men det da. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 kan banke han når som helst, jeg sparka han fordi jeg slo han ikke, det var en ren fysisk avstraffelse kan man si Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Samma det, få pengene dine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Håper du ikke får igjen pengene dine. 7 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Håper du ikke får igjen pengene dine. +1111111111111111111111111111111111111 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 har banka han før, http://www.ringblad....icle5271758.ece jeg lovte på ære og samvittighet at jeg ikke skulle røre han igjen, det må jeg holde. Dust! DU har ingen beskyttelse av rettsvesenet når du har banket ham. Faktisk så skjøt du deg selv figurativt i foten fordi å banke ham gjør han MINDRE villig til å gi deg tilbake pengene, derfor gode torpedoer IKKE bruker vold eller trussler men heller intimerer trusselen da det har betydelig større effekt. Så jeg tror du skal glemme pengene dine, og kalle det "erstatning" for tort og svie, for å banke en og fortsette slik du tydeligvis gjorde er virkelig motbydelig, det er ingen ære i en unfair fight, uansett grunnen, og det finnes hundrevis av muligheter før man trenger å ty til vold. Et annet prinsipp du burde lære deg hvis du fortsetter på kriminalitetens vei, er at fortjeneste må være større enn risiko, dvs. å rane en bank gir liten fortjeneste, (maks 50'000), mot risikoen for å bli tatt, (90%), og straffeutmålingen, (1-5 år avhengig av omstendighetene). Du ser aldri et mord om penger med mindre det er snakk om betydelige summer, (>250'000), så å bruke grov vold for de småpengene du skyldes er barabarisk og utenfor normal kriminell ettikette. -frank 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Når begynte 14åringer å låne 2500,- av folk. Merkelig. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Trengte spenn til sprit og røyk, seff. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 valgte å dra til politiet, de så på bevisa mine, trodde ikke facebook og gode venner hjalp, men det gjorde det. takk og lov for at jeg hadde vitner på den muntlige avtalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå