mobilen.no Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Selskapet K&L venter ikke til bjørnen er skutt. Selger deksler til 7-tommer iPad Mini Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bill Gates er borte, men han var så klar på hva han mente om 7-tommer nettbrett at han antakelig vil snu seg i graven om iPad Mini ser dagens lys. Quoted for future. 8 Lenke til kommentar
Reffotsirk Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bill Gates? Hehe, sjeldent man drar på smilebåndene så tidlig om morgenen. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kanskje ikke så lurt å legge ut artikler i bakfylla? 4 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Steve jobs sa vel også noe om at 11" laptop var superteit, så kom Apple med Macbook Air 11" et års tid senere. Ymse mobiltilbehørfabrikanter lagde deksler til det som skulle bli Iphone 5 basert på alle ryktebildene, men så ble det bare 4S. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det har jeg ikke hør før. Han disset netbooks under iPad lanseringen og sa de hadde billige skermer, men tror ikke han sa noe om størrelsen. Mulig minnet mitt svikter Har du muligens en link? Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er slike selskaper som ender opp med å selge falske produkter. Jeg handlet en gang hos en slik nettbutikk, kjøpte noen svindyre Monster Turbine Pro ørepropper til 2000 kr. De hevdet å ha "parallel-bestilt" de. De var selvsagt falske. De driver også med dette tøvet, da iPhone var ryktet å få iPod touch design, var de selvsagt ute med deksel til en telefon som aldri kom. Nå er de påan igjen med deksel til en iPhone som ikke er mer enn en prototype. Hold deg unna slike selskaper som K&L og idingz.com Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bare navnet "idingz.com" er et så gigantisk hint om useriøshet at folk burde skjønne det. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Angående dissing av små laptoper er det nok kvaliteten på de eksisterende små maskinene det gikk mest på. Og så ville han kanskje forbeholde seg muligheten til å si "It's not a laptop, it's a MacBook Air" Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det har jeg ikke hør før. Han disset netbooks under iPad lanseringen og sa de hadde billige skermer, Steve Jobs var vell misunnelig på Asus som har solgt flere Eee PCer enn det Apple solgt datamaskiner noensinne. Rettelse når jeg mener Appels datamaskiner så mener jeg ikke iPad!. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Tror asus tjente rundt en femmer på hver Eee. Det er et marked Apple rett og slett ikke vil ha. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tror asus tjente rundt en femmer på hver Eee. Det er et marked Apple rett og slett ikke vil ha. Æsj, folk med dårlig råd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg