103 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Prossesoren min har en idle temp på 32 grader ved rom temp på 21. På load har den en temperatur på 36 grader. Er dette riktig, jeg syntes det var veldig lavt? Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hva kjøling har du? ....ribbe m/vifte eller vannkjøling? ..er den klokket eller ikkje? hvis det er en reel temp er den ganske fin, og ingen grunn til bekymring. Har i en av mine pc'er en XP1800, kjørende på mellom 50-56C (luftkjølt med en Igloo 2330) alt etter load(den er i en server som kjører 24/7) Lenke til kommentar
103 Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Den er ikke klokket men jeg har planer om det. Jeg bruker thaisol heatpipe kjøler fra microplex. Jeg har to vifter i front som blåser luft inn i kabinettet og en bak som drar luft ut. Din temperatur hørtes høy ut, har du klokket den noe? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Den er ikke klokket men jeg har planer om det.Jeg bruker thaisol heatpipe kjøler fra microplex. Jeg har to vifter i front som blåser luft inn i kabinettet og en bak som drar luft ut. Din temperatur hørtes høy ut, har du klokket den noe? Iglooen er svært stillegående. Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Den er ikke klokket men jeg har planer om det.Jeg bruker thaisol heatpipe kjøler fra microplex. Jeg har to vifter i front som blåser luft inn i kabinettet og en bak som drar luft ut. Din temperatur hørtes høy ut, har du klokket den noe? server kabbis'et er helt "ribba", bare ramma igjen til å holde alt av utstyr på plass. Den står i en bod i kjelleren så æ hører den ikkje, og ja den er klokka det som er stabilt forsvarlig å gjøre på en server :wink: ...den er på 75-90%+ load nesten hele døgnet +at det er bare en vifte i hele serveren----cpu vifta (rom-temp på boden er ca 16-20C, alt etter været ute nå på sommeren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå