Geir Kristiansen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Skarv Bildet er fjernet. Beskrivelse: Skarv som har tatt en pust i bakken. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Takker for bidrag! Fin positur på Skarven! (hadde jo vært ekstra morsomt om den satte seg på d et gule"stativet"! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 3 flotte skarvebilder du har her, versjon 1 ser ut som absolutt best rent teknisk sett, versjon 2 kan se ut som litt fokusbom på øyet - men er slett ikke sikker da jeg har erfart at skarveøyne kan være "vanskelige", flott med dråpene. Versjon 3 er kanskje den jeg vil foretrekke da jeg er litt svak for juxtaposisjoner. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Flotte bilder, liker at mønstret i fjærene og at øyet kommer godt fram. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 V1 spennende og fin komp,V2 det beste i mine øyne her med liv og meget fin Vann/sjø/dråper,,men skulle bildene henges opp, ville eg valgt V1-V2 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Takk for tilbakemeldinger. "stjerten" manglet desverre i V1. Kan virke som Skarven prøvde å holde balansen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg