Gå til innhold

[Løst] Tatoveringshjelp?


Anbefalte innlegg

Jeg har et nytt prosjekt på gang i hodet. Har lyst på en "half sleeve", på underarmen. Det er vrient å forklare, men jeg vil prøve.

Jeg har lyst på selve stjernebildet av Steinbukken, og Vannmann (Legger ved bilder av de). Det jeg har tenkt er å plassere de to stjernebildene "sammen", og i stede for å tatovere stjerner der punktene er, vil jeg ha små blomster. Jeg vil heller ikke ha strekene mellom stjernene/blomstene. Dermed vil det i grunn bare bli en underarm med masse random plasserte blomster. Det jeg lurer på er om jeg burde ha skygge eller noe i bakgrunnen (bare svart tenker jeg) av disse stjernene, eller om jeg bare skal ha blomstene "alene". Jeg vil enten ha lotusblomster, men i frykt for at de er for detaljerte når de skal være så små, tenker jeg på bare helt enkle blomster med 5 blader. Sånn som Hello Kitty har, haha! Noen som kan se for seg hvordan dette vil se ut, og som har noen innvendinger kanskje?

 

Edit:

post-263389-0-61046900-1341766138.jpeg

post-263389-0-05407500-1341766148_thumb.jpg

Endret av Linneam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaa, vanskelig å få forklart bildet jeg har satt meg i hodet! Hele greia er at det skal symbolisere meg og broren min sitt stjernebildet, men jeg vil ikke ha det så "åpenbart", syns heller ikke tegnene er fine i seg selv. Det er også såpass vanlig, at det er litt kjedelig sånn sett å bare tatovere en steinbukk og en vannmann ;p Men får bare tenke litt mer på det, man burde ikke ha det travelt med tatoveringer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...