brukercorny Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Jeg har et nytt prosjekt på gang i hodet. Har lyst på en "half sleeve", på underarmen. Det er vrient å forklare, men jeg vil prøve. Jeg har lyst på selve stjernebildet av Steinbukken, og Vannmann (Legger ved bilder av de). Det jeg har tenkt er å plassere de to stjernebildene "sammen", og i stede for å tatovere stjerner der punktene er, vil jeg ha små blomster. Jeg vil heller ikke ha strekene mellom stjernene/blomstene. Dermed vil det i grunn bare bli en underarm med masse random plasserte blomster. Det jeg lurer på er om jeg burde ha skygge eller noe i bakgrunnen (bare svart tenker jeg) av disse stjernene, eller om jeg bare skal ha blomstene "alene". Jeg vil enten ha lotusblomster, men i frykt for at de er for detaljerte når de skal være så små, tenker jeg på bare helt enkle blomster med 5 blader. Sånn som Hello Kitty har, haha! Noen som kan se for seg hvordan dette vil se ut, og som har noen innvendinger kanskje? Edit: Endret 8. juli 2012 av Linneam Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Blir nok skamtøft men drit i om det skal se ut som to stjernetegn, tror jeg bare blir rot. Ville heller da ha et stjernebilde eller bare satt de nedover armen. Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Jaa, vanskelig å få forklart bildet jeg har satt meg i hodet! Hele greia er at det skal symbolisere meg og broren min sitt stjernebildet, men jeg vil ikke ha det så "åpenbart", syns heller ikke tegnene er fine i seg selv. Det er også såpass vanlig, at det er litt kjedelig sånn sett å bare tatovere en steinbukk og en vannmann ;p Men får bare tenke litt mer på det, man burde ikke ha det travelt med tatoveringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå