Gå til innhold

BK: Hvem er jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen! Synes han var fin med spennede detaljer og farger på vingene. Håper du får inn mange gode bidrag på temadagen i dag :)

Takker Jenungen 1!

Ser jo ut som om det iallefall blir dusinet fullt og vel så det! Ikke så verst di denne søte ferietid! :)

Lenke til kommentar

Delikate farger - tøfft med den viftende "labben" :)Jeg ville nok gjerne hatt et større utsnitt - her tror jeg dyret som en del av blomstertua ville gjort seg vel så godt ;)Syns ellers du er godt i gang med makrofoto :)

Takker for oppmuntring og forslag Astrid!

La ut en V2 med større utsnitt..... ;)

Lenke til kommentar

Det er en eller art av blomsterflue, kanskje en av disse? http://www.linerle.com/artsliste.aspx?id=3206Det ble slett ikke verst dette, Svein. Ofte små ting som kan gjøre en forskjell, slik som her hvor den sitter med hodet inn i skyggen, om den tilfeldigvis hadde sittet motsatt vei ville det høynet bildet enda mer :)

Takker så mye Tjernshaugen!

Kjekt med feedback/tips og info! Setter pris på det ja!

Lignet på noen av de du henviser til, særlig den øverst til høyre mht. farge på vinger o.a. :)

Lenke til kommentar
Delikate farger - tøfft med den viftende "labben" :)Jeg ville nok gjerne hatt et større utsnitt - her tror jeg dyret som en del av blomstertua ville gjort seg vel så godt ;)Syns ellers du er godt i gang med makrofoto :)
Takker for oppmuntring og forslag Astrid! La ut en V2 med større utsnitt..... ;)

Ja, dette syns jeg ble lekkert! :)

Lenke til kommentar
Takker for oppmuntring og forslag Astrid! La ut en V2 med større utsnitt..... ;)
Ja, dette syns jeg ble lekkert! :)

Takker Astrid! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...