smort1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvem er jeg? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 God morgen! Synes han var fin med spennede detaljer og farger på vingene. Håper du får inn mange gode bidrag på temadagen i dag Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 God morgen! Synes han var fin med spennede detaljer og farger på vingene. Håper du får inn mange gode bidrag på temadagen i dag Takker Jenungen 1! Ser jo ut som om det iallefall blir dusinet fullt og vel så det! Ikke så verst di denne søte ferietid! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er en eller art av blomsterflue, kanskje en av disse? http://www.linerle.com/artsliste.aspx?id=3206 Det ble slett ikke verst dette, Svein. Ofte små ting som kan gjøre en forskjell, slik som her hvor den sitter med hodet inn i skyggen, om den tilfeldigvis hadde sittet motsatt vei ville det høynet bildet enda mer Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Delikate farger - tøfft med den viftende "labben" Jeg ville nok gjerne hatt et større utsnitt - her tror jeg dyret som en del av blomstertua ville gjort seg vel så godt Syns ellers du er godt i gang med makrofoto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Delikate farger - tøfft med den viftende "labben" :)Jeg ville nok gjerne hatt et større utsnitt - her tror jeg dyret som en del av blomstertua ville gjort seg vel så godt ;)Syns ellers du er godt i gang med makrofoto Takker for oppmuntring og forslag Astrid! La ut en V2 med større utsnitt..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det er en eller art av blomsterflue, kanskje en av disse? http://www.linerle.com/artsliste.aspx?id=3206Det ble slett ikke verst dette, Svein. Ofte små ting som kan gjøre en forskjell, slik som her hvor den sitter med hodet inn i skyggen, om den tilfeldigvis hadde sittet motsatt vei ville det høynet bildet enda mer Takker så mye Tjernshaugen! Kjekt med feedback/tips og info! Setter pris på det ja! Lignet på noen av de du henviser til, særlig den øverst til høyre mht. farge på vinger o.a. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Delikate farger - tøfft med den viftende "labben" :)Jeg ville nok gjerne hatt et større utsnitt - her tror jeg dyret som en del av blomstertua ville gjort seg vel så godt ;)Syns ellers du er godt i gang med makrofoto Takker for oppmuntring og forslag Astrid! La ut en V2 med større utsnitt..... Ja, dette syns jeg ble lekkert! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Delikate farger - tøfft med den viftende "labben" :)Jeg ville nok gjerne hatt et større utsnitt - her tror jeg dyret som en del av blomstertua ville gjort seg vel så godt ;)Syns ellers du er godt i gang med makrofoto Takker for oppmuntring og forslag Astrid! La ut en V2 med større utsnitt..... Ja, dette syns jeg ble lekkert! Takker Astrid! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 V2 ja, der kom jo helheten på plass. Ett godt eksempel på at det å komme nærmest mulig ikke alltid er den beste løsningen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det meste er nevnt og henger meg på,V2 ble mye bedre. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Syns dette ser lovende ut. Bare stå på dette blir bra. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 V2 ja, der kom jo helheten på plass. Ett godt eksempel på at det å komme nærmest mulig ikke alltid er den beste løsningen Takker Tjernshaugen! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det meste er nevnt og henger meg på,V2 ble mye bedre. Takker Tor r! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Syns dette ser lovende ut. Bare stå på dette blir bra. Takker Harald! Håper jo på flere besøk av de bevingede etterhvert, så får vel øvd meg... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg gir deg en sterk femmer for denne Svein Beste jeg har sett fra deg..Terje . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg gir deg en sterk femmer for denne Svein Beste jeg har sett fra deg..Terje . Takker Terje! Kjekt dehh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg