Gå til innhold

Hvor er det blitt av "Komplett.no Salg"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumet er en plass som bør holdes uten reklame, syns jeg. Én ting er at brukere kommer over gode tilbud, har gode erfaringer o.l, men ren reklame fra webshopper blir useriøst. Samtidig så taper hw.no på det. Komplett har jo ukens tilbud. Lurer du på hva det er så klikk på reklamebanneret på hw.no sin fremside.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Lurte på dette akkurat nå selv... Er jo greit at de ikke kan drive med reklame - men de bør da ha lov til å forsvare seg på slike nesten grunnløse drittslengings-poster som har vært mot dem i det siste...

Guess what: Søkefunksjonen FUNKA! :thumbs:

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Heisan,

Vi er her fremdeles, men har i det siste lest mer enn vi har skrevet. Skal innrømme at det har kriblet i tastaturfingrene når noen ønsker å fremstille oss som hakket verre enn Saddam :-)

De fleste diskusjonene i forumet har vi fått med oss og naturligvis diskutert internt. Kritikk tar vi seriøst og skulle vi være så heldige å få litt ros, så blir dagen litt lysere...

Det er mulig at vi blir mer aktive på forumet fremover, men vil forsøke å begrense dette til saklige svar på spørsmål.

mvh

Komplett.no

PS. Hyggelig at noen savnet oss :D

Lenke til kommentar

Jasså dere er å sjekker opp kundene :grin: Neida men det er vel ikke salg som får mest pepper, det er vel returavd vil jeg tro. Det er vel slik hos de fleste regner jeg med.

Siden du spør om litt ros kan du jo få det også , salgsavdelingen deres synest jeg personelig har forbedret seg en god del siste året da det er blitt betraktelig kortere tid fra varen bestilles til den blir sendt , dette har iallefall ikke jeg opplevd den siste tiden.

Nå blir de fleste pakker sendt samme dag eller dagen etter den er bestilt men man tidligere opplevde at det kunne gå opp til 3-5 dager , bra.

Lenke til kommentar

Vist komplett.no salg leser videre har jeg et spørsmål:

Kan dere få sånn ordning med visa kort. Sånn at det går an å forhåndsbetale å få det sendt med f.eks "bedriftspakke dør-dør" eller tilogmed "bedriftspakke ekspress over natten"?

Da hadde i alle fall jeg blitt veldig veldig glad.

MPX.no har denne ordningen, men vil heller bestille fra komplett.no da jeg er vldig veldig fornøyd med dere :yes::yes::yes:

Lenke til kommentar

Betaling med VISA o.l. kort vil bli mulig i løpet av 1. halvår 2004 på Komplett.no. Husk også at vi allerede tilbyr betaling via nettbank for de som er kunder i Gjensidige Nor (eAxept), eller at man kan betale med vanlig bankkort via Postens hjem på kvelden-tjeneste.

mvh

Komplett.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...