Gå til innhold

Lange spille økter... tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anno 1404 tok ufattelige mengder med timer når jeg satt med det. Kunne lett sitte i 10-12 timer i strekk med det, kun avbrutt av korte matpauser.

Nå er det kun Minecraft som kan måle seg. De fleste andre spill tar jeg pauser fra etter 2-3 timer.

Lenke til kommentar

Når jeg begynnte med Skyrim så satt jeg 8-9 timer første gangen. Eller så pleier jeg å spille i 4-5 timer.

Når jeg kjøper/laster ned nye spill så kan jeg sitte lengre enn vanlig. Eller så er det når man sitter på LAN så blir det fort mange timer.

Lenke til kommentar

Når WoW var på sitt største så kunne det bli opp til 15 timer spilling, totalt idioti og ikke til å anbefale. Idag så kan jeg spille alt ifra en time til 3-6 timer om jeg blir virkelig gira som jeg er om dagen i The Secret World fks.

Men bryter det opp litt, tar pauser og lytter til hode og kroppen mer en jeg gjorde før. Det er ikke bra å spille så mange timer om gangen hverken fysisk eller psykisk.

Lenke til kommentar

Rekorden min er fra DC Universe Online. Jeg begynte tidlig en fredag med noen bokser RedBull, og ikk og la meg i tolvtiden lørdag formiddag. Deretter våknet jeg litt før midnatt og spilte i strekk til langt ut på søndagskvelden. Var rimelig sliten da, men det var helt klart verdt det. :)

På andreplass har vi Spider-man 2. Jeg spilte teksnisk sett ikke i strekk, men startet tidlig fredag og spilte i strekk til søndagskvelden. Denne økten var nesten like lang som i den i DCUO, men til forskjell fra den sov jeg to ganger (natt til lørdag og natt til søndag), og spiste middag med familien både lørdag og søndag. Som bonustrivia fullførte jeg hele greia på den helgen fra start til slutt, og jeg fikk samtlige hint markers. Riktignok var de på kartet, men likevel. Det er eneste gang jeg har funnet samtlige collectibles av en type i et spill.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...