samco Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvor lenge spiller dere om gangen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Start selv 09.00 i dag og er still going strong red dead redemtion og litt minecraft Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Tror jeg har mistet evnen til lange spilløkter, maks nå er 2 timer. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 4-7 timer. med mindre det er et nytt spill da sitter jeg ratt i en 10 timer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Nå om dagen er det sjelden jeg sitter mer enn 6 timer i strekk. Og da har jeg ofte lange pauser. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Blir vel to, tre timer i strekk vanligvis. Noen ganger lengre om det er et helt nytt spill, men det varer bare noen dager før jeg er tilbake i to, tre timersøkter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Anno 1404 tok ufattelige mengder med timer når jeg satt med det. Kunne lett sitte i 10-12 timer i strekk med det, kun avbrutt av korte matpauser. Nå er det kun Minecraft som kan måle seg. De fleste andre spill tar jeg pauser fra etter 2-3 timer. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kommer helt an på spillet og hvor mye tid jeg har tilgjengelig. På helgene koser jeg meg gjerne med litt mer omfattende spill og kan gjerne bli sittende i ett par timer. I ukedagene så blir det som regel noen små økter på toppen 1-2 timer. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Personlig rekord; 36 timer, ink. dopauser og pizza steking. Kan fortelle at det var way back når COD var verdt timene. Call of Duty: Modern Warfare. eller CoD4 om du vil. Idag spiller jeg alt fra 1-5 timer. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Når jeg begynnte med Skyrim så satt jeg 8-9 timer første gangen. Eller så pleier jeg å spille i 4-5 timer. Når jeg kjøper/laster ned nye spill så kan jeg sitte lengre enn vanlig. Eller så er det når man sitter på LAN så blir det fort mange timer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Rekorden min er 29 timer i strekk med Skype samtale og med Star Wars The Old Republic å BF3 på PC Men normalt så kan jeg sitte pal i 7 timer i strekk, men etter det tar jeg pause. Det vil si en tur eller å lage meg middag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Når WoW var på sitt største så kunne det bli opp til 15 timer spilling, totalt idioti og ikke til å anbefale. Idag så kan jeg spille alt ifra en time til 3-6 timer om jeg blir virkelig gira som jeg er om dagen i The Secret World fks. Men bryter det opp litt, tar pauser og lytter til hode og kroppen mer en jeg gjorde før. Det er ikke bra å spille så mange timer om gangen hverken fysisk eller psykisk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Rekorden min er fra DC Universe Online. Jeg begynte tidlig en fredag med noen bokser RedBull, og ikk og la meg i tolvtiden lørdag formiddag. Deretter våknet jeg litt før midnatt og spilte i strekk til langt ut på søndagskvelden. Var rimelig sliten da, men det var helt klart verdt det. På andreplass har vi Spider-man 2. Jeg spilte teksnisk sett ikke i strekk, men startet tidlig fredag og spilte i strekk til søndagskvelden. Denne økten var nesten like lang som i den i DCUO, men til forskjell fra den sov jeg to ganger (natt til lørdag og natt til søndag), og spiste middag med familien både lørdag og søndag. Som bonustrivia fullførte jeg hele greia på den helgen fra start til slutt, og jeg fikk samtlige hint markers. Riktignok var de på kartet, men likevel. Det er eneste gang jeg har funnet samtlige collectibles av en type i et spill. Endret 10. juli 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Noen lange spille helger har det nok blitt Herlig med en frisk tittel og bare kjøre på helst en rpg da blir jeg sittende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå