Vimsedotten Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har akkuratt fått meg to ørkenrotter, en gutt og en jente, og jeg veit jo da at det blir unger ut av det. Men så lurte jeg på om jeg måtte fjerne hannen når hunnen får unger? Eller hvordan er det? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
zent0s Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Tror ikke det skal være nødvendig å fjerne hannen, da den ikke vil være noen trussel for ungene. Om du derimot ikke ønsker flere unger med det første kan du fjerne den. Kan sikkert lønne seg å høre i dyrebutikk etc. for å være helt sikker. Denne siden her kan kanskje være til hjelp. Lenke til kommentar
Vimsedotten Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Tror ikke det skal være nødvendig å fjerne hannen, da den ikke vil være noen trussel for ungene. Om du derimot ikke ønsker flere unger med det første kan du fjerne den. Kan sikkert lønne seg å høre i dyrebutikk etc. for å være helt sikker. Denne siden her kan kanskje være til hjelp. Okei, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå