Trond J. Pettersen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Stormy Night Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Flott det der. Og med et nesten dystert katastrofeuttrykk. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Supert. Litt skummel og spennende. Meget bra syns nå jeg. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 helt magisk fantastisk bilde,noe av det bedre jeg har sett,love it,6er fra meg smil,godnatt...satte fart på min fantasi for natten,natt natt Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Dramatisk og malerisk, litt kitsch. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Spennende og flott uttrykk! Likte spesielt fargetonene her! En båt midt utpå hadde vært toppers! God 4'er okkesom! Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Spennende og flott uttrykk! Likte spesielt fargetonene her! En båt midt utpå hadde vært toppers! God 4'er okkesom! Jeg skulle jo ha fulgt bedre med i timen her, ser det er temadag. Legger derfor med en ny vers 2 som skulle passe bedre til tema. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 V2 er jo spektakulær da! Hva du får til !!!!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Topp bilder,du er flink med behandling og mye drama som du får til og henge i bildene!!! Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Dette bildet er som et fint maleri som en kunstner har malt, og mange av dine andre bilder holder like høy klasse. Hvordan og hvilke programmer er det du bruker for å få til slike bilder? Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Dette bildet er som et fint maleri som en kunstner har malt, og mange av dine andre bilder holder like høy klasse.Hvordan og hvilke programmer er det du bruker for å få til slike bilder? Hei og takk for kommentaren din. Jeg bruker Photoshop, der er alt mulig. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Tusen takk for kommentarene her. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Stormy Night Beskrivelse: Lindesnes Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden meget flot og seværdigt bilde Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Stormy NightBeskrivelse:LindesnesEvalueringsnivå Kritikk:Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.Link til bildesiden meget flot og seværdigt bilde Takk for det Lenke til kommentar
cavey Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Fantastisk og dramatisk! Som malerier! Dette var virkelig flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg