Gå til innhold

Spamming av forumet

Anbefalte innlegg

Jeg ser til min store forbauselse hvor enkelt det er å lage kaos her på forumet hviss man vil.

Da tenker jeg på det som har skjedd med itt nick der 3-4 personer har brukt dette bare ved å forandre med  feks et komma, dette skapte/skaper stor forvirring og da en av disse i tillegg bruker samme avatar ja da kan man lure.

Er det virkelig så enkelt og hva kan hardware.no gjøre for at sånt ikke skall skje??

Takk til moderator som ordnet opp, men som du ser så linker jeg her til første innlegg der jeg spør, "Hva kan hardware.no gjøre for at sånt ikke skal skje"

Det var egentlig det som var essensen i hele tråden og jeg lurer fortsatt på om der finnes muligheter for å unngå dette eller skal man bare melde fra til moderator i vert enkelt tilfelle.

Og hva med personer som bevist hiver seg på og spammer enda mer,hva skjer med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser til min store forbauselse hvor enkelt det er å lage kaos her på forumet hviss man vil.

Da tenker jeg på det som har skjedd med itt nick der 3-4 personer har brukt dette bare ved å forandre med  feks et komma, dette skapte/skaper stor forvirring og da en av disse i tillegg bruker samme avatar ja da kan man lure.

Er det virkelig så enkelt og hva kan hardware.no gjøre for at sånt ikke skall skje??

Takk til moderator som ordnet opp, men som du ser så linker jeg her til første innlegg der jeg spør, "Hva kan hardware.no gjøre for at sånt ikke skal skje"

Det var egentlig det som var essensen i hele tråden og jeg lurer fortsatt på om der finnes muligheter for å unngå dette eller skal man bare melde fra til moderator i vert enkelt tilfelle.

Og hva med personer som bevist hiver seg på og spammer enda mer,hva skjer med dem?

Man melder fra om hvert enkelt tilfelle. De som ikke gir seg, tar vi oss av på andre måter.

Lenke til kommentar
... da må då passe på hvor du trykker, så du ikke banner feil Snekker('/`/´n). :wink:

Trur eg har kontroll nå, ja. Hvis ikke regner jeg med at "the timberman" kontakter meg RIMELIG kjapt. :)

He,he,du må regne med det :lol:

Men nå annser jeg denne saken som avsluttet og som glemt.

Trådstartern som var årsak til dette har fått nytt navn og alt har ordnet seg til det beste for alle.

Vill bare ønske han lykke til under sitt nye "nick" og håpe han ikke føler seg uvelkommen her på forumet,for det er han ikke.

Lykke til. case closed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...