Gå til innhold

Spamming av forumet

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vert en "ukjent" person på forumet kunne jeg forstått at slike tilfeldigheter kunne oppstå, men det er ikke tilfelle her.

Selvfølgelig kan tilfeldigheter oppstå... Må ikke tro at du er kjent for de som registrerer seg her på forumet i dagene fremover...

Nå vil jeg likevel presisere at jeg ikke har peiling på om dette er saken med han som opprinnelig tok samme nick som deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har søkt gjennom alle snekker navnene, men ser ikke at de har skrevetgjort noe som stiller den "ekte" snekkern i et dårlig lys.

Du kan egentlig gjøre lite hvis noen har et navn som er nesten likt, og så lenge de oppfører seg bra så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få bli værende på forumet...

Jeg skjønner at du er irritert, det ville jeg også blitt, men tror ikke det er stort du kan gjøre med det

Med unntak at du patenterer navnet ditt, og begynner å skrive det slik:

Snekker`n® ©2002-2003, All rights reserved. :lol:

Vel det er lett å le når det rammer andre,jeg har heller ikke sagt at de har skrevet noe som har satt meg i et "dårlig" lys, men skal slikt som dette tillates ja så er det vel et tidsspørsmål før det kommer slike poster.

Det er derfor jeg håper at moderatorer ordner opp i dette.

PS: hadde du syntes det var greit at jeg kalte meg for apollox`

Lenke til kommentar

Og skulle det i tillegg blitt fjernet "antall inlegg" og "ble medlem" slik som det har blitt foreslått på forumet så tror jeg neppe noen husker hvilken vei apostrofen til den ekte "Snekken'n" peker. Hadde blitt mye forvirring vil jeg tippe.

Nå vet jeg ikke om han "Snekker´n" nr.2 gjorde det med vilje eller ei, men nr.3 og nr.4 var jo helt klart bare ute etter å provosere. Hadde det vært opp til meg hadde de fått fyken fra forumet etter slike barnsligheter.

Lenke til kommentar
Og skulle det i tillegg blitt fjernet "antall inlegg" og "ble medlem" slik som det har blitt foreslått på forumet så tror jeg neppe noen husker hvilken vei apostrofen til den ekte "Snekken'n" peker. Hadde blitt mye forvirring vil jeg tippe.

Nå vet jeg ikke om han "Snekker´n" nr.2 gjorde det med vilje eller ei, men nr.3 og nr.4 var jo helt klart bare ute etter å provosere. Hadde det vært opp til meg hadde de fått fyken fra forumet etter slike barnsligheter.

Helt enig der det eneste måten å se forskjell nå er jo på antall innlegg og reg dato, når dette forsvinner er det jo helt klart kaos.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått ting riktig, så er det tunefish som er ihvertfall en av snekkerne :roll:

Trakkasere deg?

Nei, nå har det gått langt nok det her.

Jeg ga deg brukernavnet og passordet til kontoen, så du kan passe på at ingen misbruker navnet. Det var den eneste hensikten jeg i utgangspunktet hadde.

Men så begynner du å klikke i vinkel og kreve offentlig unnskyldning og det hele, og da mister man liksom lysten til å holde en vennlig tone.

Hadde jeg bevisst gått inn for å gi meg ut som deg, og skrive poster i "ditt navn" så hadde jeg skjønt at du hadde hissa deg opp.

Det eneste jeg gjorde var å erte deg litt etter at jeg så han andre brukeren som ikke hadde mye til fantasi når han skulle finne seg et nick.

Hadde jeg følt at jeg gjorde noe fryktelig galt, så hadde saken vært grei. En unnskyldning hadde vært på sin plass.

Men hallo... litt perspektiv her kanskje...?

Lenke til kommentar
Hadde jeg vert en "ukjent" person på forumet kunne jeg forstått at slike tilfeldigheter kunne oppstå, men det er ikke tilfelle her.

Du er for meg en helt ukjent person, og jeg har lest dette forumet snart et års tid..

Forstår ikke helt problemet her, folk klarer da å skille mellom de forskjellige..

Det er uansett det som blir skrevet i en post som gjelder, ikke hvem som skriver den..

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at jeg er en ukjent person for mange,men som du sikkert ser så skrev jeg litt mer.

Han "tok" mitt navn og skrev en post i hk,prosessor og minne det er der jeg er mest kjent og spesielt når det gjelder minne, derfor er det litt rart at hans første post omhandler dette og når han så i tillegg blir gjordt oppmerksom på dette bare fortsetter han (fikk beskjed etter sin andre post)

Lenke til kommentar

Du er for meg en helt ukjent person, og jeg har lest dette forumet snart et års tid..

Forstår ikke helt problemet her, folk klarer da å skille mellom de forskjellige..

Det er uansett det som blir skrevet i en post som gjelder, ikke hvem som skriver den..

Jeg leser i forumet stort sett hver dag, og Snekker`n er ikke akkurat noen ukjent person i dette forumet slik jeg ser det!

Lenke til kommentar

men herrgud da mann 18 innlegg på et år,da kjenner vel du ikke mange her...noe som alle fårstår....

Lenke til kommentar

Nei, men tror ikke jeg kunne gjort noe med det... Les posten min da, jeg presiserer at jeg skjønner problemet

Du kan egentlig gjøre lite hvis noen har et navn som er nesten likt, og så lenge de oppfører seg bra så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få bli værende på forumet...  

Jeg skjønner at du er irritert, det ville jeg også blitt, men tror ikke det er stort du kan gjøre med det

Lenke til kommentar

Nei, men tror ikke jeg kunne gjort noe med det... Les posten min da, jeg presiserer at jeg skjønner problemet

Har lest posten din :wink: er klar over at jeg ikke kan gjøre så mye med det. Det er derfor at jeg har kontaktet moderator og håper de kan gjøre noe med det, skulle det mot formodning ikke vere mulig ja da slutter heller jeg her på forumet,gidder ikke sitte å sjekke om det er meg selv eller andre som poster :o

Lenke til kommentar
Vel, hvis du ikke vet om det er deg selv eller noen andre som poster bør du nok ta en pause fra hele nettet og maskinen spør du meg... :D

Hviss du ville så skjønte du hv jeg mener,jeg får massevis av e-poster og PM èr bla fordi jeg har den posten om minnebrikker,skal jeg da bli sittende og sortere ut om det har vert andre med usaklige innlegg og laget forvirring, nei da flytter jeg heller posten til et annet forum

Lenke til kommentar

Nå er det en stund siden problemstillingen dukket opp. Venter på innspill fra moderator/administrator etterhvert. Noen burde vel ha logget seg på og fått med seg dette rotet etterhvert.

Og når det gjelder hvorvidt Snekker`n er en kjent eller ukjent person her på forumet, må jeg si at han var en av de første jeg bet meg merke i som av de mest seriøse da jeg begynte å bruke forumet aktivt. Han står også nevnt i artikkelen om gode tråder her på forumet. Derfor er sjansen for at veldig mange veit at han er her stor.

Lenke til kommentar
........slik jeg ser det!

Og det var vel nettopp det som var poenget...? At det er forskjell på hvem som ser det?

Mulig at de som "bare" holder til i "off topic" ikke legger merke til Snekker`n. Men jeg tror at for de fleste her, så er han ganske kjent. Han er faktisk en som gjør noe for forumet her. Det mest uforståelige i denne saken, er at så mange liksom skal forsvare "alle" som kopierte Snekker`n sitt navn. Greit at EN kanskje tilfeldig tar et slikt navn. Men når flere starter med dette tullet, går det for langt. Bare synd at det noen useriøse skal lage så mye tull her.

Jeg håper virkelig ikke at slike tåpelige episoder skremmer bort flere seriøse brukere herfra.

Snekker`n. Du har min fulle støtte i denne saken!

Lenke til kommentar

Det kan vel være samma humlesnurren om man kjenner til en annen poster eller ikke? Dropp den diskusjonen - i et forum med 30.000 brukere (minus de X som ikke er aktive) er det umulig å ha kontroll på gud og hvermann.

For øvrig - dersom noen oppdager at en eller anna moroklump har regga en bruker med veldig likt nick, er det bare å si fra til oss moderatorer som da vil foreta oss noe. Enten stenger vi moroklumpen ute for godt, eller vi forandrer nick'et til d00den. :)

Som Osram så treffende opplyser :smile: : La oss moderatorer gjøre jobben vår. I stedet for å lage dette til et større problem enn det er.

I sakens anledning kan det nevnes at brukeren som har snekker'n som sitt store idol og forbilde ble utestengt for godt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...