Hell_Frode Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Det er noe jeg har lurt på lenge: Når man er playstation plus membership må man da betale hvær måned for medlemskapet? Vis det er det, da frister det ikke for meg å hvære medlem der. Håper da inderlig ikke at det er det. Så klart det er noe ant vis man kjøper noe på PsS. ^^ Endret 7. juli 2012 av Hell_Frode Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) ja måneds beløp tror det er verd pengene for mere inhold mot free zzzz psn Endret 7. juli 2012 av samco Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 ja måneds beløp tror det er verd pengene for mere inhold mot free zzzz psn Hvor mye koster det pr måned? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Mener å ha lest at det koster 395,- for et år, men mulig jeg tar feil. Edit: Står her. http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10053863 Endret 7. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Mener å ha lest at det koster 395,- for et år, men mulig jeg tar feil. 32,92 kr pr. måned er nesten ingen ting jo. Får håpe på at det er rett sum og da. ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er noe jeg har lurt på lenge: Når man er playstation plus membership må man da betale hvær måned for medlemskapet? Vis det er det, da frister det ikke for meg å hvære medlem der. Håper da inderlig ikke at det er det. Så klart det er noe ant vis man kjøper noe på PsS. ^^ Koster 395,- for 1år eller 119,- for 90 dager. Verdt prisen uten tvil. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Så hvordan fungerer det, får man en regning i posten eller blir det automatisk trekt fra kontoen? Jeg forertreker å få regning i postkassen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg dør litt inni meg når jeg ser hvordan de fleste folk skriver om dagen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Så hvordan fungerer det, får man en regning i posten eller blir det automatisk trekt fra kontoen? Jeg forertreker å få regning i postkassen. Det trekkes fra kredittkortet, som er standarden når man handler på nett. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Så hvordan fungerer det, får man en regning i posten eller blir det automatisk trekt fra kontoen? Jeg forertreker å få regning i postkassen. Det trekkes fra kredittkortet, som er standarden når man handler på nett. Okei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå