Anderspr0 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei! Har en gaming-pc som funker utmerket. Men i det siste har spill begynt å lukke seg automatisk uten noen melding. Lukkes ned til skrivebordet. Hittil har jeg lagt merke til dette i Skyrim, BFBC2 og BF3. Var ikke lengre siden enn to snaue måneder siden jeg oppgraderte fra W7 32b til 64b. Noen innspill om hvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Bicepsflesk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 prøv å trykk inn alle knappene på tastaturene på en gang.. funka på meg ettparr ganger i året... dvs en gang i ny og ne' Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Idiot. Til dere andre som er mer behjelpelige, CPU ligger på 40 grader, GPU på 55-60. Spillet lukket seg med en gang om jeg startet det på nytt. Temperatur-problem? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei! Har en gaming-pc som funker utmerket. Men i det siste har spill begynt å lukke seg automatisk uten noen melding. Lukkes ned til skrivebordet. Hittil har jeg lagt merke til dette i Skyrim, BFBC2 og BF3. Var ikke lengre siden enn to snaue måneder siden jeg oppgraderte fra W7 32b til 64b. Noen innspill om hvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre? Lukker det seg eller bare minimeres? Har hatt problem med at spill minimerte seg pga avg antivirus. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg har 16gb ram og innimellom lukker spill seg med beskjed om for lite minne. Du har sikkert som meg pc på døgnet rundt. Sjekk oppgavebahandlingen, på en av fanene står det hvor mye minne som er cashet. Dersom mye er cashet kan det lønne seg å starte om maskinen for å frigjøre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå