AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei Har nettopp flytta heimanfrå for første gong. Opplever at eg blir trist og lei meg, mykje av at eg ikkje har nokon eg kjenner rundt meg. Var borte i det samme når eg var utanlands ein periode i haust, men gjekk over når eg kom heim. Då gjekk det greit når eg hadde noko å gjere på og ikkje tenkte på dei heime. Har ein kjærast som no har fått ei datter, og er sterkare knytta mot dei no en eg va tidligare. Har de nokon tips for at eg kan få dette i "balanse"? Noko eg burde gjere, eller tenke på? Er svært takknemleg for svar. Anonym poster: c323a85507e5b4e77cfa4de46d87cf69 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Finn på noko med nokon. Om du går på skule kan du søke kontakt med dei du går i lag med. Det er heilt normalt og vil gå over etter ei tid. Det beste du kan gjere er å fylle tida så du ikkje blir sitjande å tenke heile dagen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Då får me berre køyre på, å satse på at ting kjem seg etter kvart! Anonym poster: c323a85507e5b4e77cfa4de46d87cf69 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Slapp av, det går bedre for hver dag - og det er helt naturlig å bli litt trist, en liten stund, etter at man har tatt spranget Lykke til! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er absolutt helt normalt å føle seg litt trist når man nettopp har flyttet til et nytt sted, spesielt hvis det er litt distanse unna der man har bodd før. Det er allerede nevnt før her, men det er «bare» å finne på ting med noen så går det over. Ting blir også mye enklere straks man har hatt sin første skoledag eller første arbeidsdag på nytt sted. Da introduseres man for folk man fremover får jevnlig kontakt med, og ting blir straks litt mer «trygt». Kort sagt, ikke noe å bekymre seg over. Ting ordner seg etterhvert Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Er det nokon muligheit for å få fortgang i dette? For at ting raskare skal bli som normalt? Anonym poster: c323a85507e5b4e77cfa4de46d87cf69 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jo kjappare du blir komfortabel med den nye plassen, jo betre, men det finnes neppe noko magisk måte å få framgang i det på. Sånt kan ta litt tid. Som sagt, fyll dagane med aktivitetar, så får du mindre tid til å tenke. Det er vanskeleg å sitje heime og prøve å tvinge vekk triste tankar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Såå.. No har det gått litt tid.. Forrige veke var ganske bra. Fekk jobba ein del med det eg skulle. Var heime til svigers å besøkte dei i helga. Hadde ei fin helg, men opplever no ein tyngre periode igjenn... Dagane går greit, men opplever humørsvingingar som eg aldri har gjort før... Kva kan ein gjere med dette? Greier ikkje komme meg igjennom skulekvardagen om dette skal forsette. Greier ikkje å ha fokus på det faglege... Anonym poster: c323a85507e5b4e77cfa4de46d87cf69 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Ser meg nøtt til å "bumpe" denne... Anonym poster: c323a85507e5b4e77cfa4de46d87cf69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå