Albstorm Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei Trenger hjelp til å kutte ned prisen på denne pc'n til rundt 6-7 tusen. Den skal hovedsaklig brukes til League of Legends. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor i all verden skal du ha noe så overkill til LoL? Lenke til kommentar
Albstorm Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 til å starte med eventuelle andre spill etterhvert Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg ville vurdert AMD FX4100 og heller brukt noen kroner ekstra på skjermkort. Her har du et helt OK oppsett til de aller fleste spill: Lenke til kommentar
Albstorm Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Ser ut som det blir denne, noen som har noen innvendinger før jeg bestiller? Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hvis du kan ta opp prisen til 8,5K så anbefaler jeg denne : http://cdon.no/elektronikk/thor_jords_v.2_-_intel_i5-3570k_-_8gb_-_2tb_-_nvidia_gtx670_-_w7hp-20830516 Dette er en ganske Overkill PC til League of Legends men til høsten kommer det ut massevis av gode spill som kan friste, blant annet Guild Wars 2 og Far Cry 3, og da er det godt å ha en PC som kan spille de! Den er ikke på lager enda så du må vente litt, og i mellomtiden skaffe deg en 1000 lapp slik at du får råd : -) Men om du ikke vil bruke så masse penger på en maskin så er pølsehunden's forslag veldig bra! Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det hovedkortet du har valgt er vel heller ikke noe bra ifhl til overklokking hvis du driver med det(?). Lenke til kommentar
Albstorm Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Kommer ikke til å bli gjort noe overklokking, så det problemet kan utelukkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå