Gunfreak Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Nytt prosjekt på gang, dette er det første resultatet. Skipene kommer fra Spartan Games, fra deres Firestrom armada linje. Med skipene har de også laget en regel bok og egent univers, hovedsaklig er det 2 store allianser I hver allianse er det mennesker, en side av brytt av fra den andre, og de kjemper nå om en del av galaksen som har mye ressuser og er viktig for handel. På hver side har menneskene forskjellige allierte, de typsiske sci fi rasene, reptil mennesker, vannlevende vesnes, edderkopp romvesen osv. Vedsiden av disse to store alliansene er det også mindre allianser som tar den og den siden, hver rase har sine type skip Disse skipene er fra Terrain Alliance og Aquans, Aquans are vannting og har derfor fine turkise skip, mens terrain er mennesker så skipene dems er veldig menneskelige, Skipene er fra 4.5cm til 18cm Jeg lager også mine egene små skip på 5mm, som er fighters. Du har forskjellige type skip, du har fregatter, krusere, hangar skip, og slagskip. Hvert skip har stats på våpen og forsvar. Jeg har nok skip til 24 fregatter, 12 krusere, 4 slag skip og et hangar skip. De små skipene er laget av metal, de større er laget av syntetisk kvae, noen skip må limes sammen, noen skip har metal kanoner som må limes på osv. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Utrolig stilige modeler. Likte veldig godt utsende på de terran skipene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå