pokefan321 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Hei, er en liten gutt som ville se helle pokemon sesongen fra sesong 1 til 15 da lurte jeg på om noen viste om jeg kunne se det på norsk på en side eller laste ned gratis Endret 7. juli 2012 av pokefan321 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 http://www.pokemon.com/no/tv-episodes/pokemon-episodes/ Yup. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Virker som episodene enda blir indexet. Er 5 fulle sesonger ute på Engelsk, men kun 1 på Norsk. Om litt tror jeg alle de 15 første vil bli tilgjengelig på både Norsk og Engelsk. Nintendo er ikke de verste når det kommer til copyright, så det skal sikkert gå å finne episoder på YouTube. Eneste problemet her kan være at episoder som ikke har blitt lastet opp nylig kan ha litt dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
dannyboy92 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Ønsker også å vite hvor man får tak i sesong 1 av pokemon på norsk. Husker jeg var hekta i barndommen, så hadde vært kult å fått sett igjennom det får å vekke gamle minner. Har den engelske serien, men ble langt ifra det samme. Vis noen vet av hvor man får kjøpt første sesongen i norsk, så er det bare å si ifra også. Endret 22. mars 2013 av dannyboy92 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ønsker også å vite hvor man får tak i sesong 1 av pokemon på norsk. Husker jeg var hekta i barndommen, så hadde vært kult å fått sett igjennom det får å vekke gamle minner. Har den engelske serien, men ble langt ifra det samme. Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den. 6 Lenke til kommentar
dannyboy92 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hadde vært kult asså Har 50/10 linje, så burde gå relativt raskt å laste ned. Endret 22. mars 2013 av dannyboy92 1 Lenke til kommentar
benqen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Her har dåke Pokemon film 1 på norsk! opplasta av meg. Har også film 2 på norsk skal snart laste opp den. Endret 25. mars 2013 av Hårek Fjernet link Lenke til kommentar
benqen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den. ja! Du må få laget en torrent av den har virkelig lust på Pokemon Sesong 1! 1 Lenke til kommentar
usbproblemer2015 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tenkte å se sesong 1 i påska nå, så om noen kunne lastet opp den hadde det vært flott. Takk for torrent til de 2 første filmene, noen som er har mulighet til de to neste og eventuelle andre sesonger på norske? Gode minner Lenke til kommentar
benqen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) eg har lasta opp pokemon film 1,2,5,6,7 ikkje bare 1 og 2 lalalala Endret 25. mars 2013 av Hårek Fjernet link 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Moderatormelding Det er ikke tillatt å poste linker til piratkopiert materiale på forumet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den. Vil være deg evig takknemlig om du fikser dette. Har alle episodene selv, men de er spredd over minst tjue forskjellige VHS-kassetter med mye annet skrot på i tillegg, så å se alt i riktig rekkefølge ville vært en utfordring av dimensjoner. 1 Lenke til kommentar
usbproblemer2015 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 eg har lasta opp pokemon film 1,2,5,6,7 ikkje bare 1 og 2 lalalala Har du ikke 3 og 4? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ikke for å mase, men blir det noen sesong 1-torrent? Lenke til kommentar
Torisz Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den. Kan Lage En Torrent Eller Noe Så Jeg Kan Fått Alle Episodene? Hadde vert Fantastisk Lenke til kommentar
steffenosth Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg har hele sesong 1 på PCen på norsk. Den er på 9 GB så vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Kan se om jeg får laget en torrent av den. Har du laget en torrent av det?? eller har du mulighet til å få overført noen episoder/sende noen?? savner å se pokemon de gamle gode på norsk.. Lenke til kommentar
Torisz Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har du laget en torrent av det?? eller har du mulighet til å få overført noen episoder/sende noen?? savner å se pokemon de gamle gode på norsk.. Lag en Torrent Og Last Den Opp På Thepiratebay.se Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Lag en Torrent Og Last Den Opp På Thepiratebay.se Capitals. Lenke til kommentar
steffenosth Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Lag en Torrent Og Last Den Opp På Thepiratebay.se har ikke sesong 1 på norsk så kan ikke lage noe torrent da.... skulle ønske noen gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg