Bosch Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Hvordan skal jeg gå frem, for å få henne? Har kjent henne i 1 dag. Men hu virka koselig og jævlig digg Vi begge er 20 år. Endret 7. juli 2012 av Bosch 2 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Spør om du får komme på besøk til hun å se film eller at hun kommer til deg Slik var min første date med dama mi. Den dag i dag har vi vært i lag i 4 år, og har vært forlovet i to av de 2 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Pics or it didn't happen. Just kidding. Or am I? Nei, kjør på... Vil du bli kjæreste med henne så får du bare kjøre på!!!!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Spør om ho vil finne på noko ein dag før nokon andre stikk av med ho. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det viste seg at hun hadde type fra før av............... vært med han 1 år i dag... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Ja. ble litt skuffa. men går fint nå.... Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 likte ikke helt topicen, "syk digg" for meg så ser det ut som du enten troller eller bare er ute etter "syk digge damer" XD Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 likte ikke helt topicen, "syk digg" for meg så ser det ut som du enten troller eller bare er ute etter "syk digge damer" XD Er nok ingen andre som blir interessert i sykt digge damer nei. Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Begrepet "sykt digg" bør snart være på sin vei rett ut. Å gå rundt å "digge" var noe man gjorde på 90-tallet og det var et like tåpelig uttrykk da som nå. Anbefaler alle som vil bli ha en nubbesjans til å bli oppfattet nogenlunde seriøst om å la slike begreper ligge der de hører hjemme: i en Pelle & Proffen-film. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vet hun at du eksisterer? Hvis ikke - si hei! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Anbefaler alle som vil bli ha en nubbesjans til å bli oppfattet nogenlunde seriøst om å la slike begreper ligge der de hører hjemme: i en Pelle & Proffen-film. ^^this Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Begrepet "sykt digg" bør snart være på sin vei rett ut. Å gå rundt å "digge" var noe man gjorde på 90-tallet og det var et like tåpelig uttrykk da som nå. Anbefaler alle som vil bli ha en nubbesjans til å bli oppfattet nogenlunde seriøst om å la slike begreper ligge der de hører hjemme: i en Pelle & Proffen-film. Tja, sykt digg er vel ikke så farlig, selv om jeg ikke bruker det uttrykket selv. Men jeg hører av og til fortsatt folk som bruker "schpaa kæber" også. Og _det_ er virkelig noe som burde bli på 90-tallet og aldri komme tilbake det. Endret 20. juli 2012 av Green Leaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå