The 5 element Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Lurer på å sette SSD i den bærbare, og hadde bestemt meg for Crucial m4 men fekk eit nytt dilemma. Det er 2 versjoner av denne, den eine støttar TRIM og den andre ikkje. Kor viktig er det med TRIM? Har ingen erfaring med SSD frå før. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det stemmer ikke. m4 støtter trim så det er mer opp til OSet om det støtter trim eller ikke. Tipper at det bare er snakk om mangelfull info på den ene produktspesifikasjonen. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Eg veit ikkje, men her er lenkje til dei to diskane det er snakk om. Eg ser dei har ulikt varenr. men om det er Crucial sitt eller Multicom sitt veit eg ikkje. Nr 1. Nr 2. Endret 7. juli 2012 av The 5 element Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er samme SSD drives begge to. Kjøp der det passer for deg. Forgjengeren av M4 (M3/C300) støtter også TRIM. At den ene nettsiden ikke har oppført trim supportert (selvfølgelighet p.d.d) får de stå for. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Eneste forskjellen er at den ene er 9 mm høy mens den andre er 7. Eller er de helt like og begge støtter trim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå