Terje Solfugl Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Brann i huset !! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Dette var tøft Terje! Orginalt komponert med flott eksponering og behagelege fargar. Takkar so mykje for tilbakemeldinga på biletet mitt Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Flott bilde og fiks vri på solnedgangsmotivet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Ja her er det 'husbrann' - flott og originalt bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Ser jo nesten ut som om det brenne der inne ja! Godt sett og fanget! Fint hus forresten! God 4'er for dokumentasjonen! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Stilig, spennende og flott motiv Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fin virkning i Lyset,muligt eg personligt ville kuttet bilde fra venstre forbi dei første vindua,for og fremheve motiv noe mer. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Veldig stilig motiv! Jeg ville muligens hatt et ørlige større utsnitt - tenker at den spesielle stemningen her ville komme bedre frem da...? F.eks. hatt med hele karnappet og høyden på huset, samt noe mer til venstre - poenget er kanskje ikke å se mest mulig av detaljene av gjenskinnet i vinduene, men snarere effekten det gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg