Svein Oftedal Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Sydenstrand i nord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Dette var eit nydeleg bilete av flott kystlandskap. God komposisjon, naturlege fine fargar, skarpt og veleksponert. Ville moglegeins gjort eit ørlite kutt i bunn, og lagt til tilsvarande i toppen - dette for å unngå midtstilt horisont. Dette vert smak og behag. Vakkert dette! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Flott landskapsbilde! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Utrolig vakkert og behagelig Forstår godt at det er kåret til Norges vakreste strand- Fint vist frem her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 En vakker strand dette, ikke tvil om det! Fint bilde med gode farger og en grei komp. Mulig jeg tar feil, men synes det heller en ørliten anelse mot ve.... Et lite kutt i bunnen hadde nok gjort seg..., kanskje! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Vakkert,liker bildene du viser. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Vakkert! Jeg liker utsnittet som det er og slik dynamikken er i kompen plages jeg ikke av den midtstillte horisonten. Føler også at det heller litt, som smort1 er inne på - mulig det er noe fortegning...? Ellers liker jeg godt vinkling, lys og farger - men kanskje litt (unaturlig) kraftig blåfarge på himmelen - skjønt den naturen kan ofte ha sitt å by på som overrasker...! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott landskapsbilde SO som minner om Bleksstranda hos meg på Andøya.God helg med hilsen LO ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg