TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Ser ut som Viewsonic VX922 begynner å takker for seg. Den slår seg av og blir svart i flere sekunder når jeg spiller. Grunnen til jeg antar det er skjermen er pga at jeg har hatt dette problemet før, ca 2 år siden. Da var det strømforsyningen inne i skjermen. Jeg ønsker å bytte til enten en 24" eller 27" skjerm. Hva anbefales for skjermkortet mitt og gi gjerne noen forslag på skjermer. Helts ikke over 2k Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Skjermkortet takler hvilkensomhelst skjerm, mer eller mindre. Spørsmålet blir hva du gjør på PCen. Hva spiller du? Diablo, WoW og lignende kan fint spilles på en stor skjerm. CS, CoD og andre FPS bør man ha en mindre skjerm på. Bare som eksempler. Selv bytter jeg mellom en 23" Alienware og 46" Samsung, men siden de begge er langt utenfor prisklassen du søker: BenQ 24" LED RL2450HT Bare et forslag. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Spillet jeg spiller er Lord of the rings online. Takk Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg har tenkt å spille på high grafikk og i 1080 p Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg har en 19" 4:3 skjerm. Målene er 37.5 cm x 44 cm. Målen er målt på ytterkanten av rammen. Hvordan er disse målene på BenQ 24" LED RL2450HT? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvis du går på "utvidet info" ser du at målene er 57.9 cm x 21.4 cm x 50.3 cm (BxDxH) Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Regner med det er yttermålene på skjermen og ikke skjermoverflaten? Andre skjermer som dere har gode erfaringer med? Tenkte å ha noe å sammenligne med skjermen Zarbon linket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå