Gå til innhold

BK: Den grå hverdagen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunst ble det,likte godt bilde,gode farger ,fin tone,spennende komp og en kan formelig kjenne tyngden i dråpene.meget bra dette.

Tusen takk! :) Litt utfordinger i nærområdet... Alltid et hus, eller en bil... Dus bakgrunn, vanskelig med dybdeskarpheten..... Men prøver :)

Masse fine dråper :)

Tusen takk :)

Sier meg enig med Tor - stilig ble det :)

Tusen takk! Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Artig med detlajer fra hverdagen. Mulig dette ble litt for rotete, men artig å se er det uansett....

Hva med en s/h versjon? Tror det kunne forsterket noe av utrrykket mht. en "grå hverdag"! ;)

God 3'er herfra denne gang! :)

Tusen takk for tips :) Utfordring jeg jobber med. Ser så mye, prøver å finne ut hva jeg klarer å få tak i :) Tittelen var litt dum, det er fargespill og "bevegelsene" i stråene jeg er ute etter :) Lastet opp S/H i prøverommet- om du har selv har interesse av å se hvordan rådet ditt virket. Roet det nok litt ned :)) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Artig med detlajer fra hverdagen. Mulig dette ble litt for rotete, men artig å se er det uansett.... Hva med en s/h versjon? Tror det kunne forsterket noe av utrrykket mht. en "grå hverdag"! ;)God 3'er herfra denne gang! :)
Tusen takk for tips :) Utfordring jeg jobber med. Ser så mye, prøver å finne ut hva jeg klarer å få tak i :) Tittelen var litt dum, det er fargespill og "bevegelsene" i stråene jeg er ute etter :) Lastet opp S/H i prøverommet- om du har selv har interesse av å se hvordan rådet ditt virket. Roet det nok litt ned :))

Flott den i prøverommet (se kommentar der).... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...