Laila - Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Den grå hverdagen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Kunst ble det,likte godt bilde,gode farger ,fin tone,spennende komp og en kan formelig kjenne tyngden i dråpene.meget bra dette. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Sier meg enig med Tor - stilig ble det Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Kunst ble det,likte godt bilde,gode farger ,fin tone,spennende komp og en kan formelig kjenne tyngden i dråpene.meget bra dette. Tusen takk! Litt utfordinger i nærområdet... Alltid et hus, eller en bil... Dus bakgrunn, vanskelig med dybdeskarpheten..... Men prøver Masse fine dråper Tusen takk Sier meg enig med Tor - stilig ble det Tusen takk! Endret 7. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Artig med detlajer fra hverdagen. Mulig dette ble litt for rotete, men artig å se er det uansett.... Hva med en s/h versjon? Tror det kunne forsterket noe av utrrykket mht. en "grå hverdag"! God 3'er herfra denne gang! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Artig med detlajer fra hverdagen. Mulig dette ble litt for rotete, men artig å se er det uansett.... Hva med en s/h versjon? Tror det kunne forsterket noe av utrrykket mht. en "grå hverdag"! God 3'er herfra denne gang! Tusen takk for tips Utfordring jeg jobber med. Ser så mye, prøver å finne ut hva jeg klarer å få tak i Tittelen var litt dum, det er fargespill og "bevegelsene" i stråene jeg er ute etter Lastet opp S/H i prøverommet- om du har selv har interesse av å se hvordan rådet ditt virket. Roet det nok litt ned ) Endret 7. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Artig med detlajer fra hverdagen. Mulig dette ble litt for rotete, men artig å se er det uansett.... Hva med en s/h versjon? Tror det kunne forsterket noe av utrrykket mht. en "grå hverdag"! ;)God 3'er herfra denne gang! Tusen takk for tips Utfordring jeg jobber med. Ser så mye, prøver å finne ut hva jeg klarer å få tak i Tittelen var litt dum, det er fargespill og "bevegelsene" i stråene jeg er ute etter Lastet opp S/H i prøverommet- om du har selv har interesse av å se hvordan rådet ditt virket. Roet det nok litt ned ) Flott den i prøverommet (se kommentar der).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg