radarmannen2 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg krangler med en elektronikkjede om reklamasjon på min Samsung Galaxy S. Det er hovedsakelig elendig batterilevetid jeg reklamarer på. De anfører at fordi jeg mistet telefonen i bakken slik at glasset utenpå skjermen og muligens også skjermen som sådan fikk en liten sprekke, så er dette årsaken til det dårlige batteriet. De skriver blant annet at skaden "vil trolig forårsake et høyere strømtrekk så lenge touch-panelet kan kortslutte fordi det er sprukket/knust". For meg høres dette svært merkelig ut. At batteritiden skal bli så dårlig på grunn av en liten sprekk, har jeg aldri hørt om før. Skjermen fungerer helt perfekt. Jeg er i det hele tatt litt usikker på om det er selve skjermen eller bare glasset utenpå som er sprukket. Hvordan kan jeg se dette? Jeg vedlegger bilder. Uansett så er jeg på utkikk etter noen som kan gi meg en uttalelse på at skaden IKKE kan være årsaken til det dårlige batteriet. Vedkommende må gjerne ha relevant arbeidserfaring og utdanning. Vet noen hvem jeg kan kontakte? Lenke til kommentar
virrum audio Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ikke så lett å se ut av bildene, men er det en kortslutning i displayet så vil den ikke gå over i "tastelås" med mindre du tvinger den til det. Var strømforbruket like ille før sprekken? Og hvor kort er kort batterilevetid? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hva mener du med "elendig" batterilevetid? 2 timer? 10 timer? mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå